Мовленнєва розминка
Гра «Дощик»
Діти читають хором:
накрапає дощ (тихо);
дощ пускається сильніше
(голосніше);
злива (голосно);
дощ слабшає (тихіше);
дощ припинився (читання
припиняється).
Все з дитинства тут знайоме:
Деревина-дуб стоїть,
В небо сивий дим летить,
У дворі гуляють діти,
В дім дверцята неприкриті:
Дім запрошує ласкаво:
Тут і деруни, і кава,
Добрі люди проживають,
Про добробут вони дбають.
Робота над чистомовкою
Ча-ча-ча-ча — звірі граються в м’яча.
Ці-ці-ці-ці — нападаючі — зайці.
Чу-чу-чу-чу — вовк ударив по м’ячу.
Ця-ця-ця-ця — судить гру у них вівця.
Повідомлення теми уроку
— Сьогодні ми продовжимо читати
оповідання Всеволода Нестайка «Просто Олесь друг».
Опрацювання
другої частини оповідання Всеволода
Нестайка «Просто Олесь друг»
(с. 138–139)
Виразне читання оповідання.
—
Чи сподобалося вам оповідання?
—
Які почуття воно у вас викликало?
Фізкультхвилинка
Читання оповідання вголос.
— У якому темпі, з якою гучністю
будете читати оповідання?
— Де зробите паузи?
— Визначте тему прочитаного
оповідання.
Аналіз змісту оповідання з
елементами вибіркового читання.
— Де зустрічаються хлопчики
щоранку?
— Чому Костик здивовано звів
брови?
— Про що він запитав друга?
— Що відповів йому Олесь?
— Якими словами письменник
підкреслив, що Олесь чесний хлопчик і не вміє обманювати?
— Чому Олесь не одягнув нової
форми?
— У яких рядках зосереджено
основну думку твору? Прочитай.
Підсумок уроку
—
Чи сподобалося вам оповідання?
Скласти і написати розповідь на
окремому аркуші «Хто такий справжній друг». Намалюйте малюнок.
Немає коментарів:
Дописати коментар