вівторок, 17 березня 2020 р.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. УКРАЇНСЬКА МОВА 3 КЛАС. Зв’язок прикметників з іменниками


17.03.2020

ВІДКРИЙТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
https://drive.google.com/file/d/1kw4gOO4eGgdXL16g8viKrg1NVZADuDzO/view?usp=sharing 
Перевірка домашнього завдання
Вправа 296

Каліграфічна хвилинка
Мм ем му рум ам Рум’яна маківка бджола
Мак розправив капелюха
І бджолину пісню слуха.
М. Пономаренко
— Назвіть іменники, вжиті в рядках вірша.
— Доберіть прикметники до іменників мак і пісня.
— Назвіть префікс у слові розправив. Поясніть його правопис.

Повідомлення теми уроку
Гра «Добери прикметник»
Записуйте три іменники та добирайте до них прикметники. Кожен прикметник можна вживати лише один раз.
Сніг ... (холодний, блискучий, білий, колючий, сріблястий, ...)
Весна ... (ясна, гомінка, тепла, сонячна, квітуча, ...)
Мама ... (ніжна, рідна, лагідна, добра, терпляча, ...)
 — Поставте питання до дібраних вами слів.
— Сьогодні ми продовжимо вивчати прикметник.

Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
Пояснення
— Прикметники в реченні зв’язані з іменниками, бо вказують на ознаки предметів. Питання треба ставити від іменника до прикметника. Наприклад: хліб (який?) рум’яний; квітка (яка?) пахуча; небо (яке?) блакитне; книги (які?) цікаві.

Робота за підручником (с. 124–125)
 Вправа 297 (с. 124).
— Прочитайте текст, розкриваючи дужки.
— Спишіть текст, розкриваючи дужки.
Підкресліть іменники та пов’язані з ними прикметники, питання ставте від іменників.

Фізкультхвилинка

Вправа 298 (с. 124).
— Прочитайте текст, уставляючи слова з довідки.
 — Спишіть, уставляючи слова з довідки.
Підкресліть іменники та зв’язані з ними прикметники.

Узагальнення й систематизація отриманих знань
    Спишіть текст.
    Доберіть заголовок до тексту. Визначте основну думку твору.
    Знайдіть прикметники, підкресліть їх.
Весняне сонце розбудило від сну мурашок. Ожив мурашник. Маленькі комахи вибралися із зимових квартир. Вони почали ремонтувати своє житло. Мурашки носили маленькі гілочки, суху хвою. Руді мурашки винищують лісових шкідників. Вони допомагають нам зберегти ліси. Не можна руйнувати їх житло і розкопувати мурашині кучі.

Списування.
БЕРЕЗЕНЬ
Березень називають веселим святом світла. Березневе повітря пахне ранньою весною. Чутливе вухо ловить перші ознаки весни. Пробуджується в цю пору сонний ліс. Ось над головою почувся дзвінкий спів. Промайнула за стовбурами руда сойка. Ось стрибнула зі старого сучка легка білка. Старе дерево довбає строкатий дятел.

Гра «Як правильно?»
Полохливий, як лев.
Сильний, як заєць.
Хитрий, як ведмідь.
Злий, як лисиця.
Вайлуватий, як рись.
— Чи правильно складені порівняння? Виправте і запишіть.
Підсумок уроку
 — Чого вчилися сьогодні на уроці?
— Що цікавого дізналися?
 — Яка роль прикметників у нашому мовленні?

Домашнє завдання Вправа 299, с. 125.


Немає коментарів:

Дописати коментар