пʼятниця, 20 березня 2020 р.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ПРИРОДОЗНАВСТВО 3 КЛАС. ХАРЧУВАННЯ




ХАРЧУВАННЯ

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
— Для чого людині потрібні поживні речовини?
— Як побудована травна система?
— Які зміни відбуваються з їжею в органах травлення?

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні ви дізнаєтеся про правила здорового харчування.

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Робота за підручником (с. 151–153)
Пригадайте! Для чого організму потрібні поживні речовини, що їх отримують із їжі? Які харчові продукти вам відомі?
— Пригадайте, які продукти харчування рослинного і тваринного походження вам відомі.
— Що ви знаєте про вітаміни?
— Люди вживають в їжу харчові продукти рослинного походження — хліб, каші, олію, овочі та фрукти, і тваринного походження — молоко, масло, м’ясо, яйця, рибу. До їх складу входять усі необхідні для здоров’я людини речовини.
Харчування людини повноцінне, коли в організм із їжею регулярно надходять усі необхідні поживні речовини. Адже із них отримується будівельний матеріал і енергія, необхідні для підтримання життя.
З їжею людина отримує необхідні організму поживні речовини. Які це речовини?
— У яких продуктах харчування містяться білки?
— У яких продуктах харчування багато вуглеводів?
— Які продукти харчування є джерелом жирів?
— Де багато вітамінів?
— Як правильно харчуватися?
Розгляньте малюнок 120 і назвіть продукти харчування, які завжди мають бути на вашому столі.
Висновки
·     Поживні речовини, необхідні для живлення людини, мають рослинне і тваринне походження.
·     Людина повноцінно харчується, коли в організм регулярно надходять із їжею всі необхідні поживні речовини.

Фізкультхвилинка

УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Сформулюйте висновки щодо правил повноцінного харчування.
 Використовуйте такі підказки:
·     правильний режим харчування;
·     свіжі продукти;
·     багато овочів і фруктів для отримання вітамінів;
·     півтора–два літри води на добу;
·     утворення отруйних речовин за неправильного зберігання продуктів;
·     надмірне вживання солі, жирів, солодощів і хлібобулочних виробів;
·     привабливе оформлення стола і страв.
Запам’ятайте! Їжа, що вживається без апетиту, перетравлюється й засвоюється гірше.

Дослідницький практикум
Раціон здорового харчування
— Розгляньте трикутник здорового харчування на с. 154. Складіть меню обіду для школяра з корисних страв. При цьому враховуйте, що страви мають містити різні поживні речовини (білки, жири, вуглеводи, вітаміни) рослинного і тваринного походження.
— Про що ви дізналися в рубриці «Для допитливих»?

— Чи правильно вчинив хлопчик, який з’їв на обід: кашу з цукром, какао з солодкою булочкою, шматок торта, шоколадку?
— Що б ви порадили цьому хлопчикові?

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
— Прочитайте висновки на с. 153.
— Наведіть приклади своїх улюблених харчових продуктів рослинного і тваринного походження.
— З’ясуйте, чи достатню кількість води ви вживаєте впродовж дня.

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 151–153. Складіть правильне меню для своєї родини на робочий і вихідний дні.

Немає коментарів:

Дописати коментар