понеділок, 13 січня 2020 р.

ТРЕНІНГ. Поняття критичного мислення та шляхи його застосування у власній практиці – педагогічній, самоосвітній.


ХАЛІЛОВА НАТАЛЯ АНАТОЛІВНА
Ідея критичного мислення не нова в Українська ЗОШ І-ІІІ ст. №13, проте і її необхідно час від часу критично переосмислювати)) На тренінгу від заступниці директорки школи Наталия Халилова педагоги розглянули поняття критичного мислення та намітили шляхи його застосування у власній практиці – педагогічній, самоосвітній. Для розгляду та практичного опрацювання вчителям були запропоновані моделі критичного мислення – схема консенсусного розуміння КМ експертами DelphiReport, матриця критичного розмірковування Пауля-Елдер та узгодження критичних запитань з таксономію Блума.

Широке поле для критичного мислення надає і медіаосвіта, впровадженням якої у закладі піклуються Ольга Черняк (Olga Chernyak) та Наталия Халилова. Вміння працювати з інформацією, ранжувати її та пропускати через такі фільтри як «достовірність», «відповідність особистим потребам», «необхідність реагування» було передано вчителям закладу, бо є необхідною умовою професійної та особистої самореалізації.
«Освітній марафон» реалізується БО «Благодійний фонд «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» в рамках проєкту «Демократичне врядування у Східній Україні» (DG East) Агентства США міжнародного розвитку (USAID).









Немає коментарів:

Дописати коментар