понеділок, 13 січня 2020 р.

САМООСВІТА КУШНІР НАТАЛІ ІВАНІВНИ


Кожен чудовий вчитель та кожен чудовий навчальний заклад постійно працює над покращенням умов для навчання. 
Наші учні будуть навчатись протягом життя, тож і ми як вчителі маємо постійно вчитись та самовдосконалюватись.

КУРСИ
"Критичне мислення для освітян"



   Курс «Критичне мислення для освітян» задумувався як тренінг особистісного зростання для українських педагогів. На нашу думку, давно вже вичерпав себе підхід, заснований на пропаганді педагогічних технік. Відтак сутнісні зміни в освіті можливі лише шляхом докорінної трансформації особистісних переконань творців освітнього середовища – освітян України.

Ми прагнули, щоб онлайн-курс забезпечив вам – нашим слухачам – катарсис, тобто морально-психологічне оздоровлення. Під час роботи над курсом ми дбали про те, щоб надихнути вас, шановні освітяни, на педагогічну творчість, зорієнтувати на фахову самореалізацію тощо. Ми зробили все, аби викликати у вас емоцію потрясіння! Але не ту, що пригнічує своєю безвихіддю, а ту, що «очищує і просвітлює».
  • ·      Зрілість та незрілість особистості, або «логіка успіху» та «логіка невдачі».
  • · Що потрібно педагогу для успішної освітньої діяльності: високий IQ, емоційний інтелект, мислення, розум, довіра?
  • ·  Як моделювати емоції в освітньому процесі та яку роль відіграють наші цінності в нашій життєвій та професійній подорожі?
  • ·      Як педагоги стають емоційно-значущими людьми?
  • ·      Як успішно керувати змінами?
  • ·      Які цінності знаходяться в основі догматичного та критичного мислення?
  • ·      Що є запорукою психологічного виживання?
  • ·      Хто такий критичний мислитель, або чи можна вважати Гітлера – взірцем критично мислячої особистості?
  • ·      У чому секрет гарного викладання?
  • ·      Ефективний вчитель: який він? Що є запорукою успіху?
  • ·      Яка школа виховує успішних людей?
  • ·      Як розробити методику розвитку критичного мислення учнів тощо.
"Медіаграмотність для освітян"
Тиждень 1
Тема 1. Що таке медіаграмотність. Вплив медіа на суспільство. Завдання медіаосвіти. Ресурси медіаосвіти
Тиждень 2
Тема 2. Як медіа можуть допомогти школі
Тиждень 3
Тема 3. Основи авторського права. Спілкування в мережі. Як формувати імідж школи, використовуючи відкриті ресурси
Тиждень 4
Тема 4. Як допомогти дітям долати небезпеки кібербулінгу.
"Впровадження інновацій в школі"



В межах цього курсу ви пройдете крізь навчання, експериментування та самоаналіз, які допоможуть вам набути впевненості і навичок, необхідних щоб очолити вдосконалення освітнього процесу у вашому навчальному закладі. За допомогою практичних вправ ви разом із колегами створите спільне бачення якісно нового рівня роботи вашої організації, зробите перші кроки для реалізації цього бачення і навчитеся вимірювати прогрес на вашому шляху. Особливу увагу буде приділено розвитку потенціалу школи із акцентом на співпрацю та побудову партнерських відносин із зацікавленими людьми на всіх рівнях. Цей курс засновано на досвіді роботи Джастіна Рейча (Лабораторія навчальних систем, Массачусетський технологічний інститут) та Пітера Сенгі (Бізнес-школа менеджемента «Sloan», Массачусетський технологічний інститут).
Тематичний розподіл:
·  Тема 0: Вітаємо
·  Тема 1: Впровадження інновацій у школі
·  Тема 2: Об'єднання людей навколо ідей, що їм небайдужі
·  Тема 3a: Бачення змін та Тема 3b: Початок роботи
·  Тема 4:  Спільна робота з успіхами й невдачам
·  Тема 5: Оцінювання результатів та внесення змін до стратегії
·  Тема 6: Сталі інновації у школах
"Медіаграмотність: практичні навички"

ПРО ЦЕЙ КУРС

Цей курс – авторська розробка відомого політолога, викладача, автора досліджень гібридної війни Євгена Магди. Курс присвячений медіаграмотності та головним викликам сучасного світу – дезінформації та фейкам.
Мета курсу – надати слухачам зручний інструментарій для вивчення медіаграмотності заради втілення його принципів та засад в українському суспільстві.
·  Що таке інформація і за якими законами вона розвивається?
·  Якими є наслідки інформатизації?
·  Чи можна регулювати інформаційний потік в сучасному світі?
·  Яким є вплив дезінформації?
·  Як працюють основні методи дезінформування?
·  Чим загрожує дегуманізація?
·  На якій глибині інформаційного океану починають загрожувати фейки?
·  Що сприяє поширенню фейків?
·  Чому вплив фейків є потужним та як навчитися їх розпізнавати?
·  Значення медіаграмотності у сучасному світі.

Немає коментарів:

Дописати коментар