Члени методичного проєкту
«Навчаючи інших – навчаюся сама.
Проєктна педагогіка»
Завдання сучасної школи - підготувати дитину до життя, вчити вирішувати проблеми, використовувати власний досвід, здобувати інформацію, критично мислити, вміти співпрацювати в групі, вміти організувати свою роботу.
Метод проєктів передбачає
сукупність пошукових, дослідницьких, проблемних методів, творчих по своїй суті.
Проєктні результати членів методичного
проєкту «Навчаючи інших – навчаюся сама. Проєктна педагогіка» майже всі
матеріальні, добре оформлені, виконані різними формами.
Проєкти передбачають зв’язок з реальним життям, незвичайність форми і самостійність виготовлення. Створення матеріалів оформлюються різноманітно, це може бути – альбом, комп’ютерна газета, альбом, стінгазета, таблиця, опис, сценарій, щоденник, журнал, тощо. А сам матеріал подається в різних формах: виставка, демонстрування, обговорення, дискусія, огляд, рольова гра, диспут, повідомлення, доповідь, конференція, репортаж...
Проєкти передбачають зв’язок з реальним життям, незвичайність форми і самостійність виготовлення. Створення матеріалів оформлюються різноманітно, це може бути – альбом, комп’ютерна газета, альбом, стінгазета, таблиця, опис, сценарій, щоденник, журнал, тощо. А сам матеріал подається в різних формах: виставка, демонстрування, обговорення, дискусія, огляд, рольова гра, диспут, повідомлення, доповідь, конференція, репортаж...
Проектні технології потребують певної зміни у житті
всього класу, школи, а також значного часу для підготовки як учнів, так i
педагогів. Створюється обов’язково план проекту, визначення етапів та механізм
реалізації проекту. У І семестрі члени методичного проєкту «Навчаючи інших –
навчаюся сама. Проєктна педагогіка» старанно
готували не один, а декілька занять, різної тематики.
Досвід подібної роботи показує,
що такі заняття проходять дуже продуктивно, цікаво, весело. Працюють завзято
всі учні з різними рівнями навчальних досягнень.
Працюючи не один рік,
використовуючи різні інноваційні технології, ведучи свої спостереження, з
впевненістю можемо заявити, що проєктне навчання уможливлює різке збільшення
відсотка засвоєння матеріалу, оскільки впливає не лише на свiдомiсть учня, а й
на його дії, практику, почуття та волю.
Найголовніше,
що настає розвиток творчих здібностей учнів, пізнавальних інтересів,
значно зростає ефективність уроків мови, читання, природи та малювання, розвиваються
соціальні, розумові та комунікативні навички. У дітей виникає велике бажання
читати наукову, художню літературу, дитячі журнали i газети, писати твори та свої
вірші.
Результатом цієї роботи у І семестрі вже є
досягнення.
1 і 2 класи мають безліч проєктів,
бо за програмою НУШ учні набувають знання за тематичними тижнями. Учні 3 класу мають
кейс «Без справжньої дружби життя — ніщо», міні книжку «Пожежна безпека». Учні 1-7
класів у жовтні захищали свої проєкти на тему: «Я здоровий, я щасливий». Кожний
клас має свої презентації на цю тему. В рамках цього проєкту 3-4 класи складали
книжки малюнків «Спорт – здоров’я, спорт – це сила, що дають всім дітям крила»,
розмальовки на теми «Веселі овочі та фрукти» 3 клас, «Корисна їжа» 4 клас, фотографували
своїх домашніх тварин. Проведено відкритий урок доброти «Пригоди непосидючого бобика», розважально-виховний захід «Вертляві хвостики» у 3 класі,
розважально-виховний захід «Пухнасті пригоди» та творчу майстерню «Осіннє дерево» у 4 класі. Діти 4 класу
складали вірші, мають декілька невеликих
збірок віршів.
1-5 та 7 класи проводили виставки
малюнків, аплікацій, паперових іграшок на різні теми. Приймають участь у Всеукраїнських
олімпіадах та онлайн-конкурсах, мають дипломи переможців «ВСЕОСВІТА Осінь - 2019»
«ВСЕОСВІТА Зима – 2019 - 2020», «На Урок».
Немає коментарів:
Дописати коментар