понеділок, 10 травня 2021 р.

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ 4 КЛАС

 4 клас 

Українська мова(М.С.Вашуленко) (+ складено відповідно до програми, введено словникові слова, - погано співпадає із підручником)

Українська мова І семестр (М.С.Вашуленко) ІІ варіант(добре співпадає із підручником, введено словникові слова, контр. роб Діалог винесена окремим уроком)

Українська мова (М.С. Вашуленко) (3 год.)(ІІ семестр)

Українська мова (М.С,Вашуленко, С.Г.Дубовик) (4 год.) (ІІ семестр)

Українська мова (Захарійчук)

Літературне читання (О.Я.Савченко)(без творів із Хрестоматії)

Літературне читання(О.Я.Савченко) 137 годин (4/4)

Літературне читання (В.Науменко)

Математика (Богданович)

Математика (Оляницька)

Природознавство (Грущинська)

Основи здоров'я (Гнатюк)

Я у світі (Бібік)

Я у світі (Тагліна)

Фізична культура 1,3,4 кл

Інформатика (Корнієнко)

Трудове навчання (орієнтовне)

Музичне мистецтво (Арістова)

Природознавство (Гільберг)

Основи здоров'я (Бех)

Образотворче мистецтво (Калініченко)

Образотворче мистецтво (Резніченко,Ткач)

Немає коментарів:

Дописати коментар