понеділок, 10 травня 2021 р.

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ 1 клас НУШ

 1 клас НУШ

Комплексне календарне планування НУШ-2 Математика (С.П.Логачевська)+ Українська мова (О.Л.Іщенко,С.П.Логачевська)+Я досліджую світ (О.Л.Іщенко, О.М.Ващенко)І семестр

Комплексне календарне планування НУШ-2 ІІ семестр


Математика (С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко)

Математика (Н.П.Листопад)(рік)

Математика (Н.П.Листопад) (інший варіант) (рік)

Математика  (Г.П.Лишенко, С.С.Тарнавська)(І семестр)

Математика (Г.П.Лишенко, С.С.Тарнавська) (ІІ семестр)

Математика (С.П.Логачевська) НУШ-2(рік)

Математика (В.Г. Бевз, Д.В. Васильєва) НУШ-1(рік)

Математика (О.М. Гісь, І.Філяк) (для підручника у двох частинах)(рік)

Математика (О.М.Гісь, І.Філяк) (для об'єднаного варіанту підручника)(рік)

Математика(О.Гісь)(ІІсеместр) (у іншому варіанті)

Математика (Л.В.Оляницька)(І семестр)

Математика (Л.В.Оляницька) (рік)

Математика (А.Заїка)(ІІ семестр)

Математика Н.О.Будна (рік)


 

Я досліджую світ +Технології за О.Я.Савченко(І семестр)

Я досліджую світ+ Технології за О.Я.Савченко(ІІ семестр)

Я досліджую світ+ Технології (М.Будна)

Я досліджую світ(орієнтовне планування)

Я досліджую світ(Н.М.Бібік)(І семестр)

Я досліджую світ (Н.М.Бібік)(ІІ семестр)

Я досліджую світ (І.Андрусенко,Н.Котелянець)(рік)

Я досліджую світ (орієнтовне 4 год. )Гільберг (І семестр)

Я досліджую світ Т.Гільберг,С.Тарнавська, О.Гнатюк (ІІ семестр) після загрузки файл буде такий , як треба

Я досліджую світ Т.Гільберг, С. Тарнавська, О.Гнатюк(ІІ семестр) варіант

Я досліджую світ (О.В.Коршунова) за програмою О.Савченко( І семестр)

Я досліджую світ (О.В.Коршунова) за програмою О.Савченко(ІІ семестр)

Я досліджую світ(І.В.Грущинська)(І семестр)

Я досліджую світ (І.В.Грущинська)(ІІ семестр)

"Я досліджую світ" (авт. І.Большакова, М.Пристінська)(І семестр)

"Я досліджую світ"(авт. І.Большакова, М.Пристінська)(ІІ семестр)

"Я досліджую світ" НУШ-2 (І семестр)

"Я досліджую світ"НУШ-2 (ІІ семестр)

"Я досліджую світ" (за підр. О.В. Волощенко)(рік)

"Я досліджую світ" (за підр. М.С.Вашуленко,В.Г.Бевз)(І семестр)


Буквар (М.Вашуленка, О.Вашуленко)(І семестр)

Українська мова(М.Вашуленка, О.Вашуленко)(ІІ семестр)

Українська мова. Навчання грамоти (М.Вашуленка,О.Вашуленко) (ІІ семестр)(інший варіант)

Буквар (Воскресенська, Цепова)за НУШ-1 (О.Я.Савченко)

Буквар (Воскресенська, Цепова) за НУШ-2(Шиян)

Українська мова (В.Наумчука, М. Наумчук)(І семестр)

Українська мова(В. Наумчука, М.Наумчук)(ІІ семестр)

Українська мова.Буквар (М.Д.Захарійчук)(рік)

Навчання грамоти (С.С.Тарнавська, В.О.Науменко) ІІ семестр

Планування 1 кл Ранкові зустрічі

Навчання грамоти (за підр. Н.Кравцова,О.Придаток)(І семестр)

Українська мова. Навчання грамоти (за підр. Н.Кравцова, О. Придаток) (ІІ семестр)

Навчання грамоти (К.І.Пономарьова)(рік)

Навчання грамоти (К.І.Пономарьова)(ІІ семестр)

Українська мова. Буквар (авт. І.О.Большакова, М.С.Пристінська)(І семестр)

Українська мова. Буквар(авт.І.О.Большакова, М.С.Пристінська)(ІІ семестр)

Українська мова. Буквар (авт. І.О.Большакова, М.С.Пристінська) (ІІ сем.) інший варіант

Календарно-тематичне планування 1 кл 2018-2019н.р.( у ворді, все календарне+розклад за програмою Р. Шияна, 70 сторінок ((, можна переробити, щоб були предмети окремо, тоді буде менше)

Календарне планування 1 кл 2018 +розклад за програмою Р.Шияна (авторка І. Замашна)


Фізична культура НУШ-2(І семестр)

Фізична культура НУШ-2 (ІІ семестр)

Фізична культура НУШ-1 (ІІ семестр)

Хореографія


Англійська (Т.Ю.Бєляєва)(рік)

Англійська мова (Карпюк) (ІІ семестр)


Мистецтво(Т.Є.Рубля)(І семестр)

Мистецтво (Т.Є.Рубля)(ІІ семестр)

Образотворче мистецтво(Т.Є.Рубля)(ІІ семестр)

Мистецтво (Л.Г.Кондратова)(І семестр)

Музичне мистецтво(за підр. Л.М.Масол)

Мистецтво (О.Лобова) (2 год)

Мистецтво (О.Калініченко, Л.Арістова) 2 год(рік)

Музичне мистецтво (О.Лобова)(ІІ семестр)

Образотворче мистецтво (за підр. О.Калініченко)

Образотворче мистецтво(Л.М.Масол)(І семестр)

Образотворче мистецтво (за альбомом "Маленький художник"Л.М.Масол) (ІІ семестр)


 

Дизайн та технології (рік)

Дизайн і технології (за альбомом "Майстер Саморобко"А.Бровченко, Н. Копитіної) (І семестр)

Дизайн і технології(за альбомом "Майстер Саморобко"А.Бровченко, Н.Копитіної)(ІІ семестр)

Технології (за альбомом "Маленький трудівничок" М.Роговської) (ІІ семестр)

 

Немає коментарів:

Дописати коментар