понеділок, 20 січня 2020 р.

САМООСВІТА КУШНІР НАТАЛІ ІВАНІВНИ Цифрові практики НУШ: створення освітнього відеопроєкту



               Вcеосвіта





КУРСИ
Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту




Введення до курсу

Сучасні вимоги до освітнього процесу Нової української школи вимагають від педагогічного складу використання ефективних психолого-педагогічних та цифрових технологій. Масове розповсюдження мережі Інтернет, удосконалення технічних засобів, які використовуються в освітньому процесі, обумовлюють створення та застосування освітніх мультимедіа.
Як відомо, під терміном «мультимедіа» розуміють або технологію, що описує порядок розроблення, функціонування та застосування засобів оброблення інформації різних типів, або різні форми комбінування інформації (текст, графіка, звук, відео тощо). Отже, коли говорять про мультимедійний освітній матеріал, то в цьому аспекті насамперед розуміють, що він складається з різних форм представлення інформації: тексту, зображень, звуку, відео, 3D анімації тощо.
Цифрова компетентність педагога НУШ передбачає здатність та вміння систематичного, логічного та системного використання електронних освітніх ресурсів (ЕОР), що розкриває доступ до застосування та розроблення сучасних креативних цифровоорієнтованих педагогічних технологій. Завдяки резервам, які забезпечуються впровадженням ЕОР в освітній процес, система освіти змінює авторитарну педагогіку гуманістичною, де створюються можливості для врахування й розвитку особливостей кожного педагога як особистості зі своїми персональними потребами й якостями.
Цифровий Інтелект
За аналогією з IQ або EQ, які використовуються для вимірювання рівня загального та емоційного інтелекту, виокремлюється DQ – цифровий інтелекттобто навички щодо створення і використання сучасних цифрових технологій. Звісно, врахування суто функціональних ознак цифрового інтелекту є лише частиною комплексності цього поняття.
Із особливостями і специфікою цифрового інтелекту ви можете ознайомитися переглянувши відеопрезентацію «Креативний цифровий контент для забезпечення освітнього процесу»
Організація економічного співробітництва та розвитку визначає DQ як «комплекс технічних, когнітивних і соціально-емоційних компетенцій, які дозволяють вирішувати завдання і адаптуватися до вимог цифрового життя».
Відповідно DQ безпосередньо визначає психологічний, когнітивний і соціальний розвиток та забезпечує безпечну і відповідальну онлайн поведінку.
Таким чином, DQ об'єднує освітні програми цифрової грамотності з розвитку цифрових навичок, формування цифрового громадянства і цифрової ідентичності, підвищення цифрової безпеки і відповідальності, створення і розповсюдження цифрових медіа тощо.
Відповідно розвиток цифрового інтелекту відбувається у трьох рівнях:
1) цифрове громадянство, тобто використання цифрових технологій у повсякденному житті, для взаємодії один з одним, спілкування, перегляду цифрового контенту тощо;
2) цифрова творчість, тобто використання цифрових технологій для створення контенту, медіа тощо;
3) цифрове підприємництво, тобто використання цифрових медіа та технологій для вирішення глобальних завдань або створення нових можливостей у сфері бізнесу та професійної діяльності.
Всебічний розвиток DQ дозволяє педагогу і учням бути компетентними і відповідальними цифровими громадянами, які креативно використовують, контролюють і створюють технології для поліпшення індивідуального та соціального добробуту.
Створення цифрового контенту, вміння змінювати, покращувати і ефективно використовувати цифрові медіа належать до сфери цифрової творчості.
Реалізація механізмів цифрової творчості в освітньому процесі уможливлює приєднання до цифрової екосистеми шляхом спільного створення нового освітнього контенту та втілення креативних ідей у життя за допомогою цифрових технологій.
Наш курс присвячено одному з форматів освітніх матеріалів – відео.
Зацікавленість саме до відео в освітньому процесі обумовлено, зокрема, й на підставі наукових напрацювань у галузі педагогічного дизайну та педагогічної психології.
Відомий фахівець Едгар Дейл наприкінці 60-х років минулого століття надавав своїм підопічним навчальний матеріал різними способами. Після цього він проводив аналіз їхніх здібностей відновлювати отриману інформацію. У підсумку він зробив такі висновки:
  • прослуховування лекцій і читання матеріалів на конкретну тему є найбільш неефективним способом засвоєння інформації;
  • навчання людей і застосування особистих знань на практиці є найбільш ефективним методом засвоїти будь-що.
Результати проведеного аналізу він виклав у вигляді схеми, що отримала назву «Конуса навчання Едгара Дейла». У його основу було покладено власні результати, проте відсотки було вже отримано його послідовниками, які проводили свої власні дослідження.
Надана схема дає розуміння, наприклад, того, чому відео сприймаються та запам'ятовуються людиною краще, ніж книга або підкаст, оскільки людський мозок більше сприймає одночасно надані аудіальні та візуальні фрагменти інформації.
Яким же чином можна використовувати відео при проектуванні власного уроку? Є два основних варіанти. Відео можна створити самому, відео можна взяти з доступних інтернет-ресурсів.
Детально огляд відеотек і шаблонних програм по створенню відео можете знайти у курсі Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи на платформі «Всеосвіта»
У першому випадку для створення власного відео можна використовувати як стаціонарні студії та технічні засоби (відеокамери), так і інтернет-сервіси, а також комп'ютерні програми.
Використання відео в освітньому процесі Нової Української школи дозволяє:
  • презентувати освітній матеріал з високим ступенем наочності, особливо під час моделювання процесів, практичних ситуацій у динаміці, участі в освітніх проектах;
  • підвищити мотивацію учнів, шляхом демонстрації напрямів застосування освітньої інформації у практичній діяльності;
  • розширити потенціал з індивідуалізації освітнього процесу;
  • забезпечити широку зону контактів з усіма учасниками освітнього процесу;
  • надати широке поле для активної самостійної діяльності учнів;
  • удосконалити практичну спрямованість освітнього процесу шляхом моделювання ситуацій і застосування відеофрагментів на практичних заняттях у якості як освітнього матеріалу, так і результатів виконання практичних завдань;
  • змінити порядок організації навчання щодо власних дисциплін шляхом застосування моделі «перевернутого навчання».
Цифрова творчість у педагогічній діяльності дозволяє
  • Інтенсифікувати освітній процес.
  • Збільшити швидкість та якість сприйняття, розуміння, засвоєння знань.
  • За допомогою креативного цифрового контенту, медіа- та інтерактивних засобів легше використовувати підхід до викладання на основі впровадження інноваційних підходів, включаючи використання кейсів, дослідницько-пошукової роботи, методу проектів, освітніх ігор тощо.
У такому процесі легше
  • засвоюється інформація,
  • створюється емоційно-комфортне середовище,
  • актуалізуються креативні якості, зокрема:
  • здатність до вирішення проблемних завдань;
  • винахідливість;
  • гнучкість і критичність мислення;
  • самобутність і впевненість;
  • здатність ставити і вирішувати нестандартні завдання;
  • позитивне мислення;
  • інтуїція;
  • асоціативність, уява, відчуття новизни;
  • емпатійність;
  • уміння бачити відоме в невідомому;
  • уміння долати стереотипи мислення;
  • мати прагнення до творчої свободи.
Завдяки створенню власних освітніх відео, освітній процес перетворюється на захоплюючу подорож, де кожний з учасників є автором власного кліпу!
Пропоную вам власний досвід зі створення освітнього відеопроєкту. Протягом місяця ми з учнями 6-7 класів в Інституті обдарованої дитини, (вчитель Ілляхова Марина) працювали над освітнім проєктом «Збережемо світ».
Кожен з учасників брав участь у розробці:
  • сценарію,
  • створення власної частини відео в Powtoon,
  • монтаж власного звернення в Movavi Video Editor.
Таким чином, у дітей сформовано цифрову, мовну, культурну, креативну, комунікаційну, екологічну, соціальну і громадянську компетентності!
Наш проект можна переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=IFkoh5eb-OQ&feature=youtu.be
Пропоную вам відтворити крок за кроком цю проектну схему. В результаті ви тримаєте навички:
  • створювати креативні зображення, логотипи, буклети тощо у програмі Canva.
  • Розробляти анімаційні відеопрезентації у онлайн редакторі PowToon.
  • Створювати авторський освітній відеоконтент у редакторі Movavi.
Відтворення такої схеми значно підвищить вашу конкурентоздатність, розвине цифрові і креативні компетентності, притягне увагу колег і учнів.
Етапи роботи над освітнім відеопроєктом
1. Розробка сценарію
Необхідно визначитися в якому жанрі (смішне, маркетингове або інформаційне відео) ви будете знімати і в межах якої теми. Детально ознайомитися з жанрами і видами історій ви зможете у курсі Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи на платформі «Всеосвіта»
  1. Залайте учням тему.
  2. Визначте мету і завдання.
  3. Запропонуйте вдома кожному учневі написати звернення по заданій темі, наприклад, як змінити світ на краще.
2. Розробка логотипу команди
Після розробки сценарію запропонуйте учням розробити логотип команди і влаштувати змагання на краще зображення і слоган.
Функції логотипу:
Ідентифікація команди
Емблема є важливим елементом цілісного образу команди. При цьому не важливо, команда якого виду спорту мається на увазі. У будь-якому випадку логотип необхідний як один з основних складових її іміджу. Крім того, він потрібен для просування і популяризації команди.
Якісно розроблений лого здатний викликати масу емоцій. А для учнів логотип виконує функції об'єднання і створення командного духу.
Презентабельність команди
Логотип здатний створювати загальний настрій всередині колективу. Але крім цього він допомагає сформувати у учнів враження про команду. Якщо глядачі бачать, що емблема розроблена якісно і продумано, то і команда в цілому сприймається ними як відповідальна і надійна.
Забезпечення впізнаваності
Емблема здатна повідомити людям про команду і вказати на її кращі якості. При цьому лого ефективно просуває компанію, а також забезпечує її впізнаваність серед інших.
Наведемо приклад з кафе. У вас однозначно є улюблений заклад громадського харчування. І швидше за все ви добре пам'ятаєте його логотип. Даний образ легко виникає у вас в голові завдяки добре розвиненій системі просування даного кафе. Те ж саме потрібно забезпечити і з логотипом команди.
Для створення логотипу необхідно:
  1. Поділити учнів на команди по 2-3 дитини,
  2. Розробити логотип команди у редакторі Canva;
  3. Провести конкурс на кращий логотип та слоган.
  4. Обрати найкращий або поєднати в один вдалі елементи.
3. Відеозйомка
Для початку визначтеся, на що ви будете знімати. Професійна камера – це добре, але якщо її немає, то зняти ролик можна і на смартфон. Головна умова – робити тільки горизонтальне відео, про вертикальну позиції забудьте!
Ідеально, якщо зйомка буде проходити на відкритому повітрі: природне світло підходить найкраще. Але якщо працювати доведеться в приміщенні, краще заздалегідь спробувати в ньому познімати. Чим яскравіше освітлення, тим краще, при цьому джерело світла не повинен потрапляти в кадр.
Камера чутлива до рухів, особливо якщо це камера смартфона. А якщо зйомка буде тривати довго, ви втомитеся весь час тримати камеру в руках. Краще рішення – знайти штатив.
Необхідно врахувати при відеозйомці:
  • Якщо передбачається використання інтерактивної дошку, її має бути добре видно на ролику. Часто краще рішення – поставити одну камеру так, щоб вона знімала загальний план дошки.
  • Якщо інтерактивних елементів немає, знімайте крупний план ведучого. Враховуйте, як він рухається – наскільки далеко йде вправо і вліво. Поставте камеру так, щоб ведучий не виходив за межі кадру.
  • Заздалегідь перевірте якість звуку. Якщо ви записуєте семінар, лекцію або інший подібний захід, ведучого повинно бути добре чутно. При необхідності використовуйте мікрофон.
  • В ході заходу часто організовується діалог з аудиторією. Люди знаходяться в різних частинах залу, і їх може бути не чути на записі. Для цього ведучий повинен хоча б коротко повторювати репліки учасників.
  • Якщо контакт з аудиторією відбувається часто, краще використовувати додаткову камеру, яка знімає всіх учасників. Так враження про подію буде повнішим.
  • Не забудьте про пам'ять пристрою і заряд батареї. Їх має вистачити на весь час, поки ви знімаєте захід. Якщо ви записуєте на смартфон, заздалегідь перевірте, скільки пам'яті займають відеоролики і як довго може працювати пристрій в режимі відеозйомки.
4. Створення анімаційної частини відео за допомогою програми Powtoon.
Після запису звернень учасників, запропонуйте їм коротко у вигляді мотиваційних тез написати загальні положення власних звернень. Увійдіть до платформи, підберіть необхідний шаблон і розпочніть роботу над шаблоном, записуйте інформацію про вашу команду, загальні положення, задачі тощо.
5. Монтаж у відередакторі Movavi Video Editor
Зберіть всі роботи та розподіліть їх на папки. Кожному учню запропонуйте змонтувати з 2-3 кращих кадрів його звернення одну лінійку. Потім зберіть всі відео фрагменти та монтуйте їх самостійно у власному проекті.
6. Інтеграція
Інтегруємо анімацію із Powtoon (скачуємо готовий ролик з TouTube, завантажуємо до програми Movavi Video Editor).
7. Експорт авторського проектного відеоролику.
Переходьте до детальних відео інструкцій!
Командний дух і згуртованість

Дизайнерська платформа canva.com — один з найпопулярніших безкоштовних ресурсів з безліччю інструментів для створення і редагування графіки.
За допомогою Canva можна швидко створити якісний візуальний освітній контент для професійної діяльності, сайту, блогу, уроку без жодних особливих навичок. Редактор дуже зручний і легкий у використанні.
Використання професійного шаблону для презентації чи логотипу може заощадити ваш час і допоможе створити більш ефектне відео.
Canva пропонує професійні шаблони для різноманітних видів зображень, які можна інтегрувати до вашої відеороботи.
В нашому освітньому відеопроекті ми використовували можливості цієї платформи для створення логотипу.
Для цього необхідно:
  1. Поділити учнів на 2-3 особи.
  2. Зареєструвати їх на платформі Canva.
  3. Запропонувати їм створити логотип команди, відповідно теми і завдань проекту.
  4. Влаштувати конкурс на кращу назву і логотип.
  5. Обрати кращий шляхом голосування, або разом об’єднати вдалу назву і зображення.
Робота над створенням логотипу розвиває в учнів командний дух і згуртованість.
Згуртованість колективу обумовлена тяжінням учнів один до одного у пошуках допомоги або підтримки в процесі досягнення освітніх цілей, а також має емоційні переваги.
Якості, що впливають на формування згуртованої групи:
• уміння слухати, співчувати (навички емпатії);
• готовність допомагати іншим;
• уміння знайти загальну точку зору, загальні цінності та
інтереси;
• чіткість і ясність позицій;
• прагнення уникнути конфліктів;
• відкритість, гнучкість.
Формуванню згуртованої групи перешкоджають: бажання домінувати і (або) постійно вступати в суперечку; оцінка ідей інших як поганих або неправильних; звичка бути завжди правим; потреба бути переможцем, брати верх; байдужість, апатія, нудьга.
Стадії формування згуртованої групи
1. Прийняття членами групи один одного (усуваються недовіра і відчуження у відносинах між учнями, з'являється готовність взаємодіяти).
2. Розвиток комунікацій (розширення комунікацій, відвертого і щирого спілкування).
3. Формування групової солідарності (зростання довіри і зміцнення почуття групової ідентичності. Члени групи одержують задоволеність від самого факту перебування в ній і допомагають один одному).
4. Прагнення до максимізації групового успіху  (раціональне  використання індивідуальних здібностей, можливостей і взаємодопомоги, забезпечення неформального колективного контролю за виконанням групових завдань, приміром у проектній діяльності).
Питання, що виявляють згуртованість учнівського колективу:
1. Чи вважаєш ти себе частиною учнівського колективу?
2. Якби тобі запропонували перейти в інший колектив, чи погодився б ти це зробити?
3. Як, краще чи гірше, виглядає твій колектив у порівнянні з іншими ?
4. Як ти і твої однокласники контактуєте один з одним? Чи допомагаєте ви один одному? Чи часто у вашому колективі бувають конфлікти?
Реєстрація на платформі

Сервіс дає можливість зареєструватись через:
  1. Google,
  2. Facebook  
  3. За допомогою електронної пошти.
Облікові записи для реєстрації. Оберіть зручний для себе спосіб.
Реєстрація за допомогою Google.
Ви опинитесь в особистому кабінеті Canva. Натисніть стрілочку справа, щоб переглянути більше можливостей.
Особистий кабінет Canva
https://youtu.be/XCGSve53IHA

Огляд можливостей Canva

Як обрати шаблон дизайну Canva?
Натисніть «Створити дизайн», щоб подивитися всі рубрики шаблонів сервісу.
На цій сторінці ви можете вибрати потрібну рубрику в залежності від того, який дизайн хочете створити.
Шаблони для соціальних мереж:
Вибір шаблонів для соціальних мереж Canva
  • анімація для соціальних мереж;
  • публікація в Instagram;
  • історія Instagram;
  • допис у Facebook;
  • історія Facebook;
  • обкладинка для Facebook;
  • реклама додатку для Facebook;
  • соціальні мережі;
  • ваша історія;
  • історія WhatsApp;
  • твіт;
  • шапка для Twitter;
  • графіка Tumblr;
  • мініатюра YouTube;
  • обкладинка каналу YouTube;
  • геофільтр Snapchat;
  • графіка Pinterest;
  • банер Linkedin;
  • банер Twich;
  • банер SoundCloud;
  • банер Google+.
Шаблони дизайну документів:
  • презентація;
  • документ у форматі А4;
  • лист;
  • бланк листа;
  • резюме;
  • презентація (4:3);
  • звіт;
  • щоденний звіт;
  • пам’ятка;
  • рахунок.
Шаблони дизайну для особистого використання:
  • картка;
  • листівка на день народження;
  • картка з рецептами;
  • фотоколаж;
  • фотокнига;
  • календар;
  • планувальник;
  • розкадрування;
  • графічний органайзер;
  • альбом для скрапбукінгу;
  • фон робочого стола;
  • поштова листівка;
  • книжкова обкладинка;
  • обкладинка для Wattpad;
  • обкладинка CD;
  • комікс.
Освітянські шаблони Canva:
  • випускний альбом;
  • розклад занять;
  • таблиця;
  • план уроку;
  • табель успішності;
  • закладка;
  • план розсаджування;
  • зміст;
  • мапа думок.
Шаблони для маркетингу:
  • логотип;
  • плакат;
  • флаєр;
  • візитна картка;
  • інфографіка;
  • брошура на три згини;
  • етикетка на товари;
  • подарунковий сертифікат;
  • бірка на подарунок;
  • індетифікаційна картка;
  • квиток;
  • розсилка новин;
  • банер блогу;
  • заголовок електронного листа;
  • купон, пропозиція;
  • маркетингова пропозиція;
  • графіка для блогу;
  • веб-сайт;
  • сертифікат;
  • меню;
  • етикетка;
  • обкладинка журналу;
  • матеріали для преси;
  • значок магазину Etsy;
  • обкладинка магазину Etsy.
Шаблони для подій:
  • запрошення
  • запрошення на день народження;
  • запрошення на весілля;
  • запрошення (портрет);
  • оголошення, програма;
  • програма заходу;
  • обкладинка події на Facebook.
Шаблони для реклами:
  • оголошення у Facebook;
  • реклама в Instagram;
  • великий прямокутний шаблон;
  • рекламні банери;
  • широкий вертикальний банер;
  • середній прямокутний банер.


Розроблення і конвертація авторського логотипу

Обираємо рубрику ЛОГОТИП, або водимо у пошук
Відкривається редактор дизайнів. Тут можна створити логотип з нуля, або редагувати зображення. Обираємо один з готових шаблонів.
Виділяємо будь-який шар. Наприклад, текст. Зверху з’явиться панель редагування тексту.
Міняємо текст шаблону на свій і редагуємо.
  1. Змінюємо шрифт: натисніть на шрифти на панелі зверху, зліва з’явиться меню з повним списком шрифтів. Оберіть, який вам подобається. Зверніть увагу, що не всі шрифти коректно відображають кирилицю.
  2. Розмір тексту. Розмір також можна міняти мишкою, якщо перетягнути будь-який кутик виділеного елементу.
  3. Колір тексту.
  4. Вирівнювання (справа, зліва, по центру, по ширині).
  5. Можна обрати верхній регістр.
  6. Також є можливість форматувати списком.
Міняємо кольори шарів. Для цього виділяємо потрібний шар і вибираємо колір в палітрі.
Готовий файл необхідно зберегти. Для цього натискаємо завантажити.
Обираємо формат, у якому зберегти файл. Для найкращої якості зображення обирайте формат PNG.
Логотип буде збережено на вашому комп’ютері чи ноутбуці, а також буде відображатися у вкладці «Усі ваші дизайни», звідки ви зможете його завантажити знову або відредагувати ще раз.

 Розроблення анімаційної відеопрезентації в онлайн-платформі POWTOON
Реєстрація на платформі

Powtoon – це програма для створення інтерактивних анімаційних відео та презентацій.
Вона пропонує низку стилів:
  • мультиплікаційний (cartoon),
  • інфографіка,
  • біла дошка (whiteboard).
Завдяки тому, що програма є онлайн-ресурсом, ви можете працювати над своїм проектом з будь-якого комп’ютера, якій під’єднаний до мережі Інтернет. Завдяки наявності медіа-бібліотеки, шаблонів та різноманітних опцій, Powtoon є чудовим інструментом для створення коротких освітніх відео.
Безкоштовний контент в Powtoon досить лімітований і включає до 100 МБ простору для проектів, максимальну тривалість відео у 3 хвилини, обмежену кількість мультимедіа та обов’язкове брендування контенту. Проте навіть цього достатньо, щоб створити захоплююче відео.
Окрім цього сервісу існує багато платформ, які дозволяють створювати креативні відео історії! Детально з цими платформами і методикою розроблення цифрової розповіді ви можете ознайомитися у курсі Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи на платформі «Всеосвіта»
Для використання сайту необхідно зареєструватися.
Це можливо зробити за допомогою:
  1. Електронної адреси,
  2. Google-акаунту,
  3. Office 365
  4. З використанням соцмереж.
Коли Ви створили акаунт, Powtoon запитає про цілі використання програми:


Для початку роботи з відео необхідно обрати або готовий шаблон (Template) або пустий Powtoon (Blank Powtoon) для створення повністю персоналізованого відео.
Доступ до шаблонів можна отримати при натисканні на відповідну категорію:
  • (explainer video),
  • маркетингове відео (marketing video),
  • відео-інфографіка (infographic video),
  • презентація (presentation),
  • відео реклама (video ads) –
  • або перейшовши у меню «Templates».
Можна також натиснути «всі» і програма запропонує вам всі наявні шаблони.
У секції «My Powtoons» зберігаються усі створені вами відео та відео, що знаходяться в процесі роботи.
Якщо Ви створюєте пустий Powtoon, Вам буде запропоновано обрати один з наступних стилів:
  • Modern Edge (сучасний стиль),
  • Whiteboard (біла дошка),
  • Cartoon (мультфільм),
  • Inforgaphic (інфографіка),
  • Real (справжній).
Обраний стиль впливає на те, яке оформлення елементів Вам буде запропоновано в процесі роботи над відео.
Стиль можна змінити, натиснувши на відповідну іконку у верхньому правому кутку панелі інструментів.


СТВОРЕННЯ АНІМАЦІОННОЇ ВІДЕОПРИЗЕНТАЦІЇ
Оберіть «Всі» і перегляньте їх.
Панель справа пропонує різноманітні інструменти для роботи з відео:
  • Scenes (сцени),
  • Background (фон),
  • Text (текст),
  • Characters (персонажі),
  • Props (предмети),
  • Shapes (форми),
  • Images (зображення),
  • Video (відео),
  • Sound (звук),
  • Specials (тематичні пропозиції).
Опція «Текст» відкриває різноманіття текстових шаблонів,
які можна адаптувати до вашого відео!
Персонажі (Characters) – анімовані фігури, що дозволяють зробити Ваше відео більш наочним. Кожен персонаж має кілька варіантів анімацій, що надає більше можливостей для його використання.
Крім того, додані персонажі можуть бути відредаговані відповідно до потреб відео:
  • можна змінювати їх розмір,
  • замінити персонажа на іншого (Swap),
  • обрати інший варіант дії персонажа (Pose),
  • керувати анімацією (Animation) – встановити чисельність повторень,
  • розвернути персонажа в іншу сторону (Flip),
  • змінити колір (Color) для монохромних персонажів,
  • встановити прозорість (Opacity), додати ефекти появи та/або зникнення (Effects),
  • задати маршрут пересування по слайду (A to B),
  • зазначити положення щодо інших об’єктів (Arrange) – попереду, позаду, додати посилання (Link).
Ті самі змінні параметри доступні і для Предметів (Props)Форм (Shapes) та Зображень (Images)
Відео (Videos) додаються на весь простір слайда. Якщо тривалість відео, що вставляється, довше за часові рамки слайду, таке відео буде розбите на кілька слайдів. Крім вищезгаданих опцій, відео також можна розмити (Blur), програвати частково за допомогою регулювання тривалості слайду та точки початку програвання відео (Start Time), вимикати/вмикати звуковий супровід відео (Sound).
За допомогою вкладення Звук (Sound) можна додати до відео голосовий супровід. Powtoon надає колекцію безкоштовних мелодій. Також наявні опції завантаження звукових файлів та запису звукового супроводу з мікрофону. Можна додати одночасно мелодію та озвучування. Озвучувати можна як відео повністю, так і кожний слайд окремо.
Вкладення Тематичні пропозиції (Specials) пропонує різноманітні засоби, згруповані за темами.
Часова навігація об’єктів на слайді відбувається перетягуванням елементів на шкалі часу.
Тривалість показу слайду регулюється за допомогою кнопок +/-  на шкалі часу.
Створені відео можна переглянути у розділі «My Powtoons», для переходу в який необхідно клікнути по напису «Powtoon» у лівому верхньому кутку робочої області.
Натиснувши на значок «More», можна
  • видалити відеоролик (Delete),
  • копіювати (Duplicate)
  • надати доступ до редагування іншому користувачу (Collaborate).


Натискання на значок «Edit» поверне Вас до редагування відео.



Для розміщення відео в Інтернеті або завантаження необхідно натиснути значок «Export». У безкоштовній версії Powtoon можливо скачати створений Вами Powtoon лише у форматі ppt-презентації або pdf-файлу.
Якщо Вам необхідно завантажити Вашу роботу у відео-форматі, необхідно скористатися розміщенням відео на Youtube, а потім завантажити його звідти.
Програма розпочне завантажувати вашу роботу на вказаний вами GoogleАккаунт в YouTubeЧерез декілька хвилин вам на пошту прийде лист з посилання на вашу роботу. Натисніть на посилання та перейдіть на YouTube канал та скачайте вашу роботу на комп’ютер з YouTube.
Нагадуємо, що перед тим вам необхідно створити YouTube канал!!!
Скачуємо відео:
Тепер ваша робота буде збережена на комп’ютері!!!!!



https://youtu.be/e37RZ2JF3Sk



Створення YouTube каналу

YouTube – неймовірно популярна платформа, на якій люди з усього світу щодня завантажують мільйони відеороликів найрізноманітнішої тематики. У чому ж секрет користувальницької любові? Справа в тому, що цей сервіс неймовірно простий, і поділитися своєю творчістю або думками з його допомогою може абсолютно будь-яка людина. Більш того, є багато таких, хто на цьому сайті заробляє величезні (або не дуже) гроші.
Якщо ви вирішили вести свій відеоблог, то в першу чергу потрібно створити канал на YouTube.
Як створити канал на Ютубі
Якщо ви вже вирішили створити свій канал в Ютубі, то з тематикою каналу, мабуть, визначилися. Важливо, щоб вона подобалася не тільки вам. комп'ютерні та мобільні ігри;
Важливо продумати формат подачі матеріалу, вигадати «смачну» назву для свого каналу. Але насамперед його потрібно зареєструвати.
Як зареєструвати канал на Ютубі
Спершу заходите на сайт youtube.com і натискаєте на кнопку Увійти в верхньому правому куті на сторінці. Якщо ви вже маєте обліковий запис на ютубі, то просто вводимо електронну пошту і пароль, а далі натискаємо Увійти.
Якщо ж у вас немає облікового запису в сервісах Google, то спочатку необхідно там зареєструватися.
Щоб зробити це, натискаємо на клавішу Створити аккаунт і вносимо всі необхідні дані, після чого завершуємо реєстрацію. Детальніше про те, як зареєструватися в Google можете прочитати в статті про створення аккаунта в Google Play Market – там все добре описано з картинками.
Наступний етап – створюємо власний канал. Після входу в обліковий запис зверху в лівому кутку сторінки ви побачите кнопку Мій канал.
Після цього відкриється форма для створення каналу. У ній необхідно ввести назву вашого каналу та інші дані. Заповнивши всі поля, натискаєте на кнопку Створити канал.
Вітаємо, тепер у вас є власний канал!!!
На Ютубі є можливість мати не один канал, а кілька на одному і тому ж акаунті. Зверху в правому куті є значок аккаунта, на нього потрібно натиснути.
  • З'явиться меню, в якому потрібно натиснути на значок у вигляді шестерні біля кнопки Творча студія.
  • Вибираємо в самому низу Створити канал.
На наступній сторінці необхідно ввести назву другого каналу і вибрати відповідну категорію. Приймаємо умови користування, поставивши галочку у відповідній клітинці, і натискаємо Готово. А ще керувати одним каналом можуть одразу декілька користувачів, тож працювати над амбіційним відеопроектом можна цілою командою.
Міняємо оформлення і налаштовуємо свій канал YouTube
Після створення каналу потрібно його оформити, щоб інтерфейс приваблював користувачів. Для цього натискаємо на клавішу Додати оформлення каналу. Фон можна обрати зі стандартних картинок або ж завантажити зазделегідь підготоване зображення зі свого комп'ютера.
YouTube рекомендує завантажувати картинки з роздільною здатністю 2560х1440 пікселів, але хто він такий, щоб ви його слухали? Пам'ятайте лише, що в залежності від пристроїв, на яких буде відкриватися канал, фон буде виглядати різним. На смартфонах і планшетах показується тільки область розміром 1546х423 пікселів, при цьому фокусування йде по центру. Варто переконатися, що з краю досить простору для обрізки. Перевірте самі, як виглядає сторінка вашого каналу на різних пристроях, що є у вашому господарстві.
Далі нам належить відрегулювати налаштування каналу. Натискаємо на значок шестерні, і нам відкривається меню з налаштуваннями.
Тут є багато корисних опцій:
  • Показувати чи ні інформацію про відео, які сподобалися.
  • Показувати чи ні інформацію про підписки.
  • Показувати чи ні збережені плейлисти.
  • Налаштування вигляду сторінки Огляд (дозволяє завантажити трейлер каналу, рекомендувати різні ролики і розподілити всі відео по плейлистам).
Ще більше можливостей є в розширених налаштуваннях. Вам потрібно тільки поміняти слайдер. Коли все налаштовано, необхідно натиснути на Зберегти.
Заключний етап – додавання опису каналу. Робиться це дуже просто, спочатку необхідно натиснути на Додати опис каналу, яка знаходиться прямо під банером. 
Пишемо все, що забажаємо, і натискаємо Готово. На цьому налаштування завершено.
Бажаю цікавої роботи на платформі Powtoon та яскравих відео!

https://youtu.be/EnqoW5wLdxQ

Технологія монтажу освітнього відеопроєкту у відеоредакторі Movavi

Дуже простий і зрозумілий відеоредактор, який допоможе перетворити ваші відео у повноцінні фільми. Редагування відео та аудіо відбувається у монтажному форматі. Відеоредактор містить чудові спецефекти, красиві переходи і експортує ваше відео у високій якості.
Movavi Video Editor – потужний інструмент, за допомогою якого кожен бажаючий може створити власний кліп, слайд-шоу або відеоролик. Для цього не потрібно особливих навичок і знань. Можна монтувати як прості відео так і інтегрувати до програми кліпи,що створено в Powtoon або інших редакторах.
Завдяки використанню відеоредактору, навчання можна перетворити на захоплюючу подорож, де кожний з учасників є автором власного кліпу.
Повернемося до нашого відео-прикладу https://www.youtube.com/watch?v=IFkoh5eb-OQ&feature=youtu.be   та спробуємо зібрати його разом.
Виконання відеопроекту тривало протягом місяця. Кожен з учасників приймав участь у розробці:
  • сценарію,
  • створення власної частини відео в Powtoon,
  • монтаж власного звернення в Movavi.
          Таким чином, у дітей розвинено цифрову, мовну, культурну, креативну, комунікаційну, екологічну компетентності.
Інструкція по використанню відео редактора
  1. Завантажуємо безкоштовну версію відео редактора з сайту Movavi
  2. Встановлюємо установчі фали.
  3. Відкриваємо програму Movavi Video Editor.
За замовчуванням буде відкритий потрібний розділ під назвою «Імпорт». Якщо з якої-небудь причини ви випадково відкрили іншу вкладку, то поверніться до вказаного розділу. Для цього натисніть один раз лівою кнопкою мишки по зазначеній нижче області. Вона знаходиться з лівого боку головного вікна.
У цьому розділі ви побачите кілька додаткових кнопок:
Додати файли – опція дозволить додати в робочу область програми музику, відео або зображення.
Після натискання на зазначену область відкриється стандартне вікно вибору файлу. Знаходьте потрібні дані на комп'ютері, виділяєте їх одиночним натисканням лівою кнопкою мишки, а після цього тиснете «Відкрити» в нижній області вікна.
Натискаємо «Відкрити».
Додати папку – Ця функція схожа з попередньою. Вона дозволяє додати для подальшої обробки не один файл, а відразу папку, в якій може перебувати кілька мультимедійних файлів.
Натиснувши на зазначену іконку, як і в попередньому пункті, з'явиться вікно вибору папки. Вибираємо таку на комп'ютері, виділяємо її, після чого тиснемо «Вибір папки».
Завантажуємо Анімацію розроблену у Powtoon.
Далі завантажуємо відео звернення дітей та поєднуємо крупні і загальні плани.
Так далі поєднуємо інші частинки відео у цілісний відеоролик.


Немає коментарів:

Дописати коментар