Вcеосвіта
Введення до курсу
Сучасні вимоги до освітнього процесу Нової української школи вимагають від педагогічного складу використання ефективних психолого-педагогічних та цифрових технологій. Масове розповсюдження мережі Інтернет, удосконалення технічних засобів, які використовуються в освітньому процесі, обумовлюють створення та застосування освітніх мультимедіа.
Як відомо, під терміном «мультимедіа» розуміють або технологію, що описує порядок розроблення, функціонування та застосування засобів оброблення інформації різних типів, або різні форми комбінування інформації (текст, графіка, звук, відео тощо). Отже, коли говорять про мультимедійний освітній матеріал, то в цьому аспекті насамперед розуміють, що він складається з різних форм представлення інформації: тексту, зображень, звуку, відео, 3D анімації тощо.
Цифрова компетентність педагога НУШ передбачає здатність та вміння систематичного, логічного та системного використання електронних освітніх ресурсів (ЕОР), що розкриває доступ до застосування та розроблення сучасних креативних цифровоорієнтованих педагогічних технологій. Завдяки резервам, які забезпечуються впровадженням ЕОР в освітній процес, система освіти змінює авторитарну педагогіку гуманістичною, де створюються можливості для врахування й розвитку особливостей кожного педагога як особистості зі своїми персональними потребами й якостями.
Цифровий Інтелект
За аналогією з IQ або EQ, які використовуються для вимірювання рівня загального та емоційного інтелекту, виокремлюється DQ – цифровий інтелект, тобто навички щодо створення і використання сучасних цифрових технологій. Звісно, врахування суто функціональних ознак цифрового інтелекту є лише частиною комплексності цього поняття.
Із особливостями і специфікою цифрового інтелекту ви можете ознайомитися переглянувши відеопрезентацію «Креативний цифровий контент для забезпечення освітнього процесу»
Організація економічного співробітництва та розвитку визначає DQ як «комплекс технічних, когнітивних і соціально-емоційних компетенцій, які дозволяють вирішувати завдання і адаптуватися до вимог цифрового життя».
Відповідно DQ безпосередньо визначає психологічний, когнітивний і соціальний розвиток та забезпечує безпечну і відповідальну онлайн поведінку.
Таким чином, DQ об'єднує освітні програми цифрової грамотності з розвитку цифрових навичок, формування цифрового громадянства і цифрової ідентичності, підвищення цифрової безпеки і відповідальності, створення і розповсюдження цифрових медіа тощо.
Відповідно розвиток цифрового інтелекту відбувається у трьох рівнях:
1) цифрове громадянство, тобто використання цифрових технологій у повсякденному житті, для взаємодії один з одним, спілкування, перегляду цифрового контенту тощо;
2) цифрова творчість, тобто використання цифрових технологій для створення контенту, медіа тощо;
3) цифрове підприємництво, тобто використання цифрових медіа та технологій для вирішення глобальних завдань або створення нових можливостей у сфері бізнесу та професійної діяльності.
Всебічний розвиток DQ дозволяє педагогу і учням бути компетентними і відповідальними цифровими громадянами, які креативно використовують, контролюють і створюють технології для поліпшення індивідуального та соціального добробуту.
Створення цифрового контенту, вміння змінювати, покращувати і ефективно використовувати цифрові медіа належать до сфери цифрової творчості.
Реалізація механізмів цифрової творчості в освітньому процесі уможливлює приєднання до цифрової екосистеми шляхом спільного створення нового освітнього контенту та втілення креативних ідей у життя за допомогою цифрових технологій.
Наш курс присвячено одному з форматів освітніх матеріалів – відео.
Зацікавленість саме до відео в освітньому процесі обумовлено, зокрема, й на підставі наукових напрацювань у галузі педагогічного дизайну та педагогічної психології.
Відомий фахівець Едгар Дейл наприкінці 60-х років минулого століття надавав своїм підопічним навчальний матеріал різними способами. Після цього він проводив аналіз їхніх здібностей відновлювати отриману інформацію. У підсумку він зробив такі висновки:
Результати проведеного аналізу він виклав у вигляді схеми, що отримала назву «Конуса навчання Едгара Дейла». У його основу було покладено власні результати, проте відсотки було вже отримано його послідовниками, які проводили свої власні дослідження.
Надана схема дає розуміння, наприклад, того, чому відео сприймаються та запам'ятовуються людиною краще, ніж книга або підкаст, оскільки людський мозок більше сприймає одночасно надані аудіальні та візуальні фрагменти інформації.
Яким же чином можна використовувати відео при проектуванні власного уроку? Є два основних варіанти. Відео можна створити самому, відео можна взяти з доступних інтернет-ресурсів.
Детально огляд відеотек і шаблонних програм по створенню відео можете знайти у курсі Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи на платформі «Всеосвіта»
У першому випадку для створення власного відео можна використовувати як стаціонарні студії та технічні засоби (відеокамери), так і інтернет-сервіси, а також комп'ютерні програми.
Використання відео в освітньому процесі Нової Української школи дозволяє:
Цифрова творчість у педагогічній діяльності дозволяє
У такому процесі легше
Завдяки створенню власних освітніх відео, освітній процес перетворюється на захоплюючу подорож, де кожний з учасників є автором власного кліпу!
Пропоную вам власний досвід зі створення освітнього відеопроєкту. Протягом місяця ми з учнями 6-7 класів в Інституті обдарованої дитини, (вчитель Ілляхова Марина) працювали над освітнім проєктом «Збережемо світ».
Кожен з учасників брав участь у розробці:
Таким чином, у дітей сформовано цифрову, мовну, культурну, креативну, комунікаційну, екологічну, соціальну і громадянську компетентності!
Наш проект можна переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=IFkoh5eb-OQ&feature=youtu.be
Пропоную вам відтворити крок за кроком цю проектну схему. В результаті ви тримаєте навички:
Відтворення такої схеми значно підвищить вашу конкурентоздатність, розвине цифрові і креативні компетентності, притягне увагу колег і учнів.
Етапи роботи над освітнім відеопроєктом
1. Розробка сценарію
Необхідно визначитися в якому жанрі (смішне, маркетингове або інформаційне відео) ви будете знімати і в межах якої теми. Детально ознайомитися з жанрами і видами історій ви зможете у курсі Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи на платформі «Всеосвіта»
2. Розробка логотипу команди
Після розробки сценарію запропонуйте учням розробити логотип команди і влаштувати змагання на краще зображення і слоган.
Функції логотипу:
Ідентифікація команди
Емблема є важливим елементом цілісного образу команди. При цьому не важливо, команда якого виду спорту мається на увазі. У будь-якому випадку логотип необхідний як один з основних складових її іміджу. Крім того, він потрібен для просування і популяризації команди.
Якісно розроблений лого здатний викликати масу емоцій. А для учнів логотип виконує функції об'єднання і створення командного духу.
Презентабельність команди
Логотип здатний створювати загальний настрій всередині колективу. Але крім цього він допомагає сформувати у учнів враження про команду. Якщо глядачі бачать, що емблема розроблена якісно і продумано, то і команда в цілому сприймається ними як відповідальна і надійна.
Забезпечення впізнаваності
Емблема здатна повідомити людям про команду і вказати на її кращі якості. При цьому лого ефективно просуває компанію, а також забезпечує її впізнаваність серед інших.
Наведемо приклад з кафе. У вас однозначно є улюблений заклад громадського харчування. І швидше за все ви добре пам'ятаєте його логотип. Даний образ легко виникає у вас в голові завдяки добре розвиненій системі просування даного кафе. Те ж саме потрібно забезпечити і з логотипом команди.
Для створення логотипу необхідно:
3. Відеозйомка
Для початку визначтеся, на що ви будете знімати. Професійна камера – це добре, але якщо її немає, то зняти ролик можна і на смартфон. Головна умова – робити тільки горизонтальне відео, про вертикальну позиції забудьте!
Ідеально, якщо зйомка буде проходити на відкритому повітрі: природне світло підходить найкраще. Але якщо працювати доведеться в приміщенні, краще заздалегідь спробувати в ньому познімати. Чим яскравіше освітлення, тим краще, при цьому джерело світла не повинен потрапляти в кадр.
Камера чутлива до рухів, особливо якщо це камера смартфона. А якщо зйомка буде тривати довго, ви втомитеся весь час тримати камеру в руках. Краще рішення – знайти штатив.
Необхідно врахувати при відеозйомці:
4. Створення анімаційної частини відео за допомогою програми Powtoon.
Після запису звернень учасників, запропонуйте їм коротко у вигляді мотиваційних тез написати загальні положення власних звернень. Увійдіть до платформи, підберіть необхідний шаблон і розпочніть роботу над шаблоном, записуйте інформацію про вашу команду, загальні положення, задачі тощо.
5. Монтаж у відередакторі Movavi Video Editor
Зберіть всі роботи та розподіліть їх на папки. Кожному учню запропонуйте змонтувати з 2-3 кращих кадрів його звернення одну лінійку. Потім зберіть всі відео фрагменти та монтуйте їх самостійно у власному проекті.
6. Інтеграція
Інтегруємо анімацію із Powtoon (скачуємо готовий ролик з TouTube, завантажуємо до програми Movavi Video Editor).
7. Експорт авторського проектного відеоролику.
Переходьте до детальних відео інструкцій!
Командний дух і згуртованість
Реєстрація на платформі
Дизайнерська платформа canva.com — один з найпопулярніших безкоштовних ресурсів з безліччю інструментів для створення і редагування графіки.
За допомогою Canva можна швидко створити якісний візуальний освітній контент для професійної діяльності, сайту, блогу, уроку без жодних особливих навичок. Редактор дуже зручний і легкий у використанні.
Використання професійного шаблону для презентації чи логотипу може заощадити ваш час і допоможе створити більш ефектне відео.
Canva пропонує професійні шаблони для різноманітних видів зображень, які можна інтегрувати до вашої відеороботи.
В нашому освітньому відеопроекті ми використовували можливості цієї платформи для створення логотипу.
Для цього необхідно:
Робота над створенням логотипу розвиває в учнів командний дух і згуртованість.
Згуртованість колективу обумовлена тяжінням учнів один до одного у пошуках допомоги або підтримки в процесі досягнення освітніх цілей, а також має емоційні переваги.
Якості, що впливають на формування згуртованої групи:
• уміння слухати, співчувати (навички емпатії);
• готовність допомагати іншим;
• уміння знайти загальну точку зору, загальні цінності та
інтереси;
• чіткість і ясність позицій;
• прагнення уникнути конфліктів;
• відкритість, гнучкість.
Формуванню згуртованої групи перешкоджають: бажання домінувати і (або) постійно вступати в суперечку; оцінка ідей інших як поганих або неправильних; звичка бути завжди правим; потреба бути переможцем, брати верх; байдужість, апатія, нудьга.
Стадії формування згуртованої групи
1. Прийняття членами групи один одного (усуваються недовіра і відчуження у відносинах між учнями, з'являється готовність взаємодіяти).
2. Розвиток комунікацій (розширення комунікацій, відвертого і щирого спілкування).
3. Формування групової солідарності (зростання довіри і зміцнення почуття групової ідентичності. Члени групи одержують задоволеність від самого факту перебування в ній і допомагають один одному).
4. Прагнення до максимізації групового успіху (раціональне використання індивідуальних здібностей, можливостей і взаємодопомоги, забезпечення неформального колективного контролю за виконанням групових завдань, приміром у проектній діяльності).
Питання, що виявляють згуртованість учнівського колективу:
1. Чи вважаєш ти себе частиною учнівського колективу?
2. Якби тобі запропонували перейти в інший колектив, чи погодився б ти це зробити?
3. Як, краще чи гірше, виглядає твій колектив у порівнянні з іншими ?
4. Як ти і твої однокласники контактуєте один з одним? Чи допомагаєте ви один одному? Чи часто у вашому колективі бувають конфлікти?
Сервіс дає можливість зареєструватись через:
Облікові записи для реєстрації. Оберіть зручний для себе спосіб.
Реєстрація за допомогою Google.
Ви опинитесь в особистому кабінеті Canva. Натисніть стрілочку справа, щоб переглянути більше можливостей.
Особистий кабінет Canva
Огляд можливостей Canva
Як обрати шаблон дизайну Canva?
Натисніть «Створити дизайн», щоб подивитися всі рубрики шаблонів сервісу.
На цій сторінці ви можете вибрати потрібну рубрику в залежності від того, який дизайн хочете створити.
Шаблони для соціальних мереж:
Вибір шаблонів для соціальних мереж Canva
Шаблони дизайну документів:
Шаблони дизайну для особистого використання:
Освітянські шаблони Canva:
Шаблони для маркетингу:
Шаблони для подій:
Шаблони для реклами:
Розроблення і конвертація авторського логотипу
Обираємо рубрику ЛОГОТИП, або водимо у пошук
Відкривається редактор дизайнів. Тут можна створити логотип з нуля, або редагувати зображення. Обираємо один з готових шаблонів.
Виділяємо будь-який шар. Наприклад, текст. Зверху з’явиться панель редагування тексту.
Міняємо текст шаблону на свій і редагуємо.
Міняємо кольори шарів. Для цього виділяємо потрібний шар і вибираємо колір в палітрі.
Готовий файл необхідно зберегти. Для цього натискаємо завантажити.
Обираємо формат, у якому зберегти файл. Для найкращої якості зображення обирайте формат PNG.
Логотип буде збережено на вашому комп’ютері чи ноутбуці, а також буде відображатися у вкладці «Усі ваші дизайни», звідки ви зможете його завантажити знову або відредагувати ще раз.
Розроблення анімаційної відеопрезентації в онлайн-платформі POWTOON
Реєстрація на платформі
Powtoon – це програма для створення інтерактивних анімаційних відео та презентацій.
Вона пропонує низку стилів:
Завдяки тому, що програма є онлайн-ресурсом, ви можете працювати над своїм проектом з будь-якого комп’ютера, якій під’єднаний до мережі Інтернет. Завдяки наявності медіа-бібліотеки, шаблонів та різноманітних опцій, Powtoon є чудовим інструментом для створення коротких освітніх відео.
Безкоштовний контент в Powtoon досить лімітований і включає до 100 МБ простору для проектів, максимальну тривалість відео у 3 хвилини, обмежену кількість мультимедіа та обов’язкове брендування контенту. Проте навіть цього достатньо, щоб створити захоплююче відео.
Окрім цього сервісу існує багато платформ, які дозволяють створювати креативні відео історії! Детально з цими платформами і методикою розроблення цифрової розповіді ви можете ознайомитися у курсі Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи на платформі «Всеосвіта»
Для використання сайту необхідно зареєструватися.
Це можливо зробити за допомогою:
Коли Ви створили акаунт, Powtoon запитає про цілі використання програми:
Для початку роботи з відео необхідно обрати або готовий шаблон (Template) або пустий Powtoon (Blank Powtoon) для створення повністю персоналізованого відео.
Доступ до шаблонів можна отримати при натисканні на відповідну категорію:
Можна також натиснути «всі» і програма запропонує вам всі наявні шаблони.
У секції «My Powtoons» зберігаються усі створені вами відео та відео, що знаходяться в процесі роботи.
Якщо Ви створюєте пустий Powtoon, Вам буде запропоновано обрати один з наступних стилів:
Обраний стиль впливає на те, яке оформлення елементів Вам буде запропоновано в процесі роботи над відео.
Стиль можна змінити, натиснувши на відповідну іконку у верхньому правому кутку панелі інструментів.
Реєстрація на платформі
Powtoon – це програма для створення інтерактивних анімаційних відео та презентацій.
Вона пропонує низку стилів:
Завдяки тому, що програма є онлайн-ресурсом, ви можете працювати над своїм проектом з будь-якого комп’ютера, якій під’єднаний до мережі Інтернет. Завдяки наявності медіа-бібліотеки, шаблонів та різноманітних опцій, Powtoon є чудовим інструментом для створення коротких освітніх відео.
Безкоштовний контент в Powtoon досить лімітований і включає до 100 МБ простору для проектів, максимальну тривалість відео у 3 хвилини, обмежену кількість мультимедіа та обов’язкове брендування контенту. Проте навіть цього достатньо, щоб створити захоплююче відео.
Окрім цього сервісу існує багато платформ, які дозволяють створювати креативні відео історії! Детально з цими платформами і методикою розроблення цифрової розповіді ви можете ознайомитися у курсі Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи на платформі «Всеосвіта»
Для використання сайту необхідно зареєструватися.
Це можливо зробити за допомогою:
Коли Ви створили акаунт, Powtoon запитає про цілі використання програми:
Для початку роботи з відео необхідно обрати або готовий шаблон (Template) або пустий Powtoon (Blank Powtoon) для створення повністю персоналізованого відео.
Доступ до шаблонів можна отримати при натисканні на відповідну категорію:
Можна також натиснути «всі» і програма запропонує вам всі наявні шаблони.
У секції «My Powtoons» зберігаються усі створені вами відео та відео, що знаходяться в процесі роботи.
Якщо Ви створюєте пустий Powtoon, Вам буде запропоновано обрати один з наступних стилів:
Обраний стиль впливає на те, яке оформлення елементів Вам буде запропоновано в процесі роботи над відео.
Стиль можна змінити, натиснувши на відповідну іконку у верхньому правому кутку панелі інструментів.
СТВОРЕННЯ АНІМАЦІОННОЇ ВІДЕОПРИЗЕНТАЦІЇ
Оберіть «Всі» і перегляньте їх.
Панель справа пропонує різноманітні інструменти для роботи з відео:
Опція «Текст» відкриває різноманіття текстових шаблонів,
які можна адаптувати до вашого відео!
Персонажі (Characters) – анімовані фігури, що дозволяють зробити Ваше відео більш наочним. Кожен персонаж має кілька варіантів анімацій, що надає більше можливостей для його використання.
Крім того, додані персонажі можуть бути відредаговані відповідно до потреб відео:
Ті самі змінні параметри доступні і для Предметів (Props), Форм (Shapes) та Зображень (Images).
Відео (Videos) додаються на весь простір слайда. Якщо тривалість відео, що вставляється, довше за часові рамки слайду, таке відео буде розбите на кілька слайдів. Крім вищезгаданих опцій, відео також можна розмити (Blur), програвати частково за допомогою регулювання тривалості слайду та точки початку програвання відео (Start Time), вимикати/вмикати звуковий супровід відео (Sound).
За допомогою вкладення Звук (Sound) можна додати до відео голосовий супровід. Powtoon надає колекцію безкоштовних мелодій. Також наявні опції завантаження звукових файлів та запису звукового супроводу з мікрофону. Можна додати одночасно мелодію та озвучування. Озвучувати можна як відео повністю, так і кожний слайд окремо.
Вкладення Тематичні пропозиції (Specials) пропонує різноманітні засоби, згруповані за темами.
Часова навігація об’єктів на слайді відбувається перетягуванням елементів на шкалі часу.
Тривалість показу слайду регулюється за допомогою кнопок +/- на шкалі часу.
Створені відео можна переглянути у розділі «My Powtoons», для переходу в який необхідно клікнути по напису «Powtoon» у лівому верхньому кутку робочої області.
Натиснувши на значок «More», можна
Натискання на значок «Edit» поверне Вас до редагування відео.
Для розміщення відео в Інтернеті або завантаження необхідно натиснути значок «Export». У безкоштовній версії Powtoon можливо скачати створений Вами Powtoon лише у форматі ppt-презентації або pdf-файлу.
Якщо Вам необхідно завантажити Вашу роботу у відео-форматі, необхідно скористатися розміщенням відео на Youtube, а потім завантажити його звідти.
Програма розпочне завантажувати вашу роботу на вказаний вами GoogleАккаунт в YouTube. Через декілька хвилин вам на пошту прийде лист з посилання на вашу роботу. Натисніть на посилання та перейдіть на YouTube канал та скачайте вашу роботу на комп’ютер з YouTube.
Нагадуємо, що перед тим вам необхідно створити YouTube канал!!!
Скачуємо відео:
Тепер ваша робота буде збережена на комп’ютері!!!!!
https://youtu.be/e37RZ2JF3Sk
Створення YouTube каналу
YouTube – неймовірно популярна платформа, на якій люди з усього світу щодня завантажують мільйони відеороликів найрізноманітнішої тематики. У чому ж секрет користувальницької любові? Справа в тому, що цей сервіс неймовірно простий, і поділитися своєю творчістю або думками з його допомогою може абсолютно будь-яка людина. Більш того, є багато таких, хто на цьому сайті заробляє величезні (або не дуже) гроші.
Якщо ви вирішили вести свій відеоблог, то в першу чергу потрібно створити канал на YouTube.
Як створити канал на Ютубі
Якщо ви вже вирішили створити свій канал в Ютубі, то з тематикою каналу, мабуть, визначилися. Важливо, щоб вона подобалася не тільки вам. комп'ютерні та мобільні ігри;
Важливо продумати формат подачі матеріалу, вигадати «смачну» назву для свого каналу. Але насамперед його потрібно зареєструвати.
Як зареєструвати канал на Ютубі
Спершу заходите на сайт youtube.com і натискаєте на кнопку Увійти в верхньому правому куті на сторінці. Якщо ви вже маєте обліковий запис на ютубі, то просто вводимо електронну пошту і пароль, а далі натискаємо Увійти.
Якщо ж у вас немає облікового запису в сервісах Google, то спочатку необхідно там зареєструватися.
Щоб зробити це, натискаємо на клавішу Створити аккаунт і вносимо всі необхідні дані, після чого завершуємо реєстрацію. Детальніше про те, як зареєструватися в Google можете прочитати в статті про створення аккаунта в Google Play Market – там все добре описано з картинками.
Наступний етап – створюємо власний канал. Після входу в обліковий запис зверху в лівому кутку сторінки ви побачите кнопку Мій канал.
Після цього відкриється форма для створення каналу. У ній необхідно ввести назву вашого каналу та інші дані. Заповнивши всі поля, натискаєте на кнопку Створити канал.
Вітаємо, тепер у вас є власний канал!!!
На Ютубі є можливість мати не один канал, а кілька на одному і тому ж акаунті. Зверху в правому куті є значок аккаунта, на нього потрібно натиснути.
На наступній сторінці необхідно ввести назву другого каналу і вибрати відповідну категорію. Приймаємо умови користування, поставивши галочку у відповідній клітинці, і натискаємо Готово. А ще керувати одним каналом можуть одразу декілька користувачів, тож працювати над амбіційним відеопроектом можна цілою командою.
Міняємо оформлення і налаштовуємо свій канал YouTube
Після створення каналу потрібно його оформити, щоб інтерфейс приваблював користувачів. Для цього натискаємо на клавішу Додати оформлення каналу. Фон можна обрати зі стандартних картинок або ж завантажити зазделегідь підготоване зображення зі свого комп'ютера.
YouTube рекомендує завантажувати картинки з роздільною здатністю 2560х1440 пікселів, але хто він такий, щоб ви його слухали? Пам'ятайте лише, що в залежності від пристроїв, на яких буде відкриватися канал, фон буде виглядати різним. На смартфонах і планшетах показується тільки область розміром 1546х423 пікселів, при цьому фокусування йде по центру. Варто переконатися, що з краю досить простору для обрізки. Перевірте самі, як виглядає сторінка вашого каналу на різних пристроях, що є у вашому господарстві.
Далі нам належить відрегулювати налаштування каналу. Натискаємо на значок шестерні, і нам відкривається меню з налаштуваннями.
Тут є багато корисних опцій:
Ще більше можливостей є в розширених налаштуваннях. Вам потрібно тільки поміняти слайдер. Коли все налаштовано, необхідно натиснути на Зберегти.
Заключний етап – додавання опису каналу. Робиться це дуже просто, спочатку необхідно натиснути на Додати опис каналу, яка знаходиться прямо під банером.
Пишемо все, що забажаємо, і натискаємо Готово. На цьому налаштування завершено.
Бажаю цікавої роботи на платформі Powtoon та яскравих відео!
https://youtu.be/EnqoW5wLdxQ
Технологія монтажу освітнього відеопроєкту у відеоредакторі Movavi
Дуже простий і зрозумілий відеоредактор, який допоможе перетворити ваші відео у повноцінні фільми. Редагування відео та аудіо відбувається у монтажному форматі. Відеоредактор містить чудові спецефекти, красиві переходи і експортує ваше відео у високій якості.
Movavi Video Editor – потужний інструмент, за допомогою якого кожен бажаючий може створити власний кліп, слайд-шоу або відеоролик. Для цього не потрібно особливих навичок і знань. Можна монтувати як прості відео так і інтегрувати до програми кліпи,що створено в Powtoon або інших редакторах.
Завдяки використанню відеоредактору, навчання можна перетворити на захоплюючу подорож, де кожний з учасників є автором власного кліпу.
Повернемося до нашого відео-прикладу https://www.youtube.com/watch?v=IFkoh5eb-OQ&feature=youtu.be та спробуємо зібрати його разом.
Виконання відеопроекту тривало протягом місяця. Кожен з учасників приймав участь у розробці:
Таким чином, у дітей розвинено цифрову, мовну, культурну, креативну, комунікаційну, екологічну компетентності.
Інструкція по використанню відео редактора
За замовчуванням буде відкритий потрібний розділ під назвою «Імпорт». Якщо з якої-небудь причини ви випадково відкрили іншу вкладку, то поверніться до вказаного розділу. Для цього натисніть один раз лівою кнопкою мишки по зазначеній нижче області. Вона знаходиться з лівого боку головного вікна.
У цьому розділі ви побачите кілька додаткових кнопок:
Додати файли – опція дозволить додати в робочу область програми музику, відео або зображення.
Після натискання на зазначену область відкриється стандартне вікно вибору файлу. Знаходьте потрібні дані на комп'ютері, виділяєте їх одиночним натисканням лівою кнопкою мишки, а після цього тиснете «Відкрити» в нижній області вікна.
Натискаємо «Відкрити».
Додати папку – Ця функція схожа з попередньою. Вона дозволяє додати для подальшої обробки не один файл, а відразу папку, в якій може перебувати кілька мультимедійних файлів.
Натиснувши на зазначену іконку, як і в попередньому пункті, з'явиться вікно вибору папки. Вибираємо таку на комп'ютері, виділяємо її, після чого тиснемо «Вибір папки».
Завантажуємо Анімацію розроблену у Powtoon.
Далі завантажуємо відео звернення дітей та поєднуємо крупні і загальні плани.
Так далі поєднуємо інші частинки відео у цілісний відеоролик.
Немає коментарів:
Дописати коментар