понеділок, 13 січня 2020 р.

ПРОТОКОЛИ ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОГО ПРОЄКТУ "НАВЧАЮЧИ ІНШИХ - НАВЧАЮСЬ САМА. ПРОЄКТНА ПЕДАГОГІКА"


Протокол №1
засідання  дискусійного клубу членів методичного проєкту
«Навчаючи інших – навчаюся сама. Проєктна педагогіка»


    Українська ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 Селидівської міської ради
від  09 .09. 2019
  Присутні:
                   заступник директора школи з НР Халілова Н.А.,
                   вчителі школи

Порядок денний.
1.     Обговорення та затвердження плану щодо впровадження  проєктної педагогіки в освітній процес.
2.     Обміркування шляхів вирішення проблеми.
3.     Висловлення міркувань щодо форми представлення.
4.     Розподіл обов’язків.     
                         
Слухали:
1.     заступника директора з НР Халілову Н.А.,. про завдання методичного проєкту «Навчаючи інших – навчаюся сама. Проєктна педагогіка». Діагностування, визначення тих педагогів, яких цікавить дана проблема. Визначення науково-методичної проблеми, над вирішенням якої буде працювати члени методичного проєкту, обґрунтування її актуальності. Виявлення об’єктивного стану з обговореної проблеми;
2.     керівника методичного проєкту Кушнір Н.І. про план роботи на 2019/ 2020, 2020-2021, 2021-2022 н.р., про розподіл обов’язків;    
3.     членів методичного проєкту їх міркування щодо форми представлення методичного проєкту.

Ухвалили:
-      затвердити склад вчителів методичного проєкту: Кушнір Н.І. учитель початкових класів, керівник проєкту, Халілова Н.А. учитель початкових класів, заступник директора з НВР, Соклакова О.О. учитель початкових класів, Погудіна Т.П. учитель початкових класів, Матвєєва Н.М. учитель початкових класів, Мірошнікова Р.Я. учитель математики, Кійко С.В. учитель біології, яких цікавить дана проблема «Розвиток інноваційного потенціалу особистості учня через запровадження проєктної діяльності»;
-      затвердити план роботи на на 2019/ 2020, 2020-2021, 2021-2022 н.р., мету, завдання діяльності методичного проєкту, що робота методичного проєкту – це, перш за все, змога втілювати на практиці свої задуми, поділитися досвідом, дізнатись щось нове.
-      почати роботу методичного проєкту вчителів у 2019/ 2020 навчальному році
-      скласти плани з проблеми самоосвіти: «Формування компетентісного учня в умовах розбудови НУШ».
-       представляти роботу методичного проєкту у блозі творчих вчителів Української ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 та кейсі методичного проєкту «Проєктна педагогіка».
 


Голова засідання:                       Кушнір Н.І.     

Секретар засідання:                   Соклакова О.О.   

Протокол №2
засідання  дискусійного клубу членів методичного проєкту
«Навчаючи інших – навчаюся сама. Проєктна педагогіка»



Українська ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 Селидівської міської ради
від 18 .12. 2019
  Присутні:
члени методичного проєкту «Навчаючи інших – навчаюся сама. Проєктна педагогіка»

Форма роботи: засідання круглого столу

Порядок денний.
1.     Інформаційно-просвітницька робота
2.     Методично-педагогічний портфель напрацювань
3.     Колективне обговорення, обмін думками. Глибоке вивчення проблеми.


Слухали:
-      членів методичного проєкту про моделі, схеми, рекомендації, поради щодо застосування в практичній діяльності досягнень науки за темами: Кушнір Н.І. «Проєктна діяльність - елемент STEM – освіти», Матвєєва Н.М «Що потрібно знати учителю про метод проєктів»,  Халілова Н.А. «Історія виникнення, сутність та специфіка методу проєктів», Кушнір Н.І. «Теоретичний аспект STREAM освіти. Проєктна діяльність», Соклакова О.О. та Погудіна Т.П. «Як можна навчати через проєкти. НУШ», Мірошнікова Р.Я. «STREAM – освіта як новий інтегрований підхід до навчання та виховання дітей», Кійко С.В. «Метод проєктів як педагогічна технологія»;
-      Соклакову О.О., Кушнір Н.І. про навчальний тренінг для педагогів: «Використання інтернет-ресурсів»;
-      Кушнір Н.І. про висвітлення матеріалів у блозі творчих вчителів Української ЗОШ І-ІІІ ступенів №13.
Ухвалили:
-      підбирати сучасні технології на підставі моральних, психологічних, медичних, екологічних та інших підходів і критеріїв до їх вирішення на уроках;
-      реалізувати збалансоване поєднання традиційних і нових методів навчання із залученням інноваційних технологій;
-      сприяти розвитку інтелектуально-творчих здібностей школярів, залучення старшокласників до науково-дослідницької діяльності, до складання проектів з метою самореалізації, самовдосконалення;
-      рекомендувати вчителям друкуватися в фахових журналах, сайтах;
-      скласти мотиваційне есе «Використання методу проєктів на уроках»
-      продовжити роботу навчального тренінгу для педагогів школи: «Використання інтернет-ресурсів»
-      продовжувати висвітлювати матеріали у блозі творчих вчителів Української ЗОШ І-ІІІ ступенів №13

Голова засідання:                       Кушнір Н.І.     

Секретар засідання:                   Соклакова О.О.   

Немає коментарів:

Дописати коментар