Кушнір Н.І.
Інноваційна освіта – це впровадження та використання
новітніх технологій, які можна створювати і розвивати з допомогою методу проєктів.
Інноваційний продукт створюється в процесі творчої діяльності і аж ніяк не в
процесі «солдатської муштри». Тобто, треба давати більше волі творчості учня і
направляти його в напрямку обраної теми, давати підказки, а не КОМАНДИ.
В рамках інноваційної освіти метод проєктів повинен мати
розрізнений характер, тобто з однієї теми варіантів проєкту повинно бути
декілька, щоб учень міг вибрати кращий варіант особисто для себе. Той який буде
для нього цікавим, в якому можна проявити свої вміння, отримати нові знання та
навички.
В сучасній освіті активно застосовується проєктна
діяльність. Ні для кого не є секретом, що даний вид діяльності розробили
американський філософ і педагог Джордж Дьюі та його учень В. Кілпатрік. В першу
чергу вони розглядали його як метод проблем і пов’язували його з філософськими
та ідеями гуманістичного спрямування.
Проєктна діяльність займає важливе місце в інноваційній
освіті, вона має широкий спектр застосування та сприяє розвитку розвитку різних
типів мислення людини.
Зараз же, проєкти
створюються майже на всіх уроках і отримали широке застосування. Більше того,
вони введенні в шкільні програми з різних предметів як обов’язкова складова
частина освітнього процесу, а стрімкий розвиток ІКТ сприяв їх удосконаленню.
Немає коментарів:
Дописати коментар