четвер, 12 вересня 2019 р.

Кейс-урок


Напередодні Дня вишиванки в 8 класі на базі "Території молоді" пройшов кейс-урок "Чарівний мистецький світ Марії Примаченко". Одне із завдань,яке виконували учні під час практичної частини, уроку було створити композицію для вішиванки за мотивами картин Марії Примаченко. Для роботи учні використовували заготовлені для уроку інформаційні та ілюстративні матеріали. Тож картини художниці були перевтілені учнями в свої маленькі вишиваночки.

Приймаємо участь у конкурсі "Чемпіон кейсів(весняний тур)" від платформи
Гіпермаркетзнань-вся школа онлайн

м.Українськ
9 клас
Даниліна Елла Миколаївна
Кейс-урок «Вишивка як символ України»
Урок був проведений на базі шкільного євроклубу «Територія молоді». Протягом уроку отримали знання про вишивку та вишиванку як феномен народного мистецтва України. Набули важливі знання з математики, технології, географії, моди, мистецтва, історії,міфології,музики та одержали безліч необхідних компетенцій. Тут і уміння розбиратися в мистецтві,уміння вчитися,позитивне мислення,емоційність,креативність,уміння слухати і чути,виховання смаку,командна робота,критичне милення. Художня вишивка, як невід’ємна складова української культури, з кожним роком стає все більш привабливою та цікавою як для українців, так і за межами нашої країни. Нею захоплюються і збирачі-колекціонери, і учені-етнографи, і прогресивні круги громадськості, і широка публіка. Разом з учнями прийшли до висновку, що українська народна вишивка є одним з найбільш поширених і доступних видів народної художньої творчості. Вона удосконалювалася упродовж багатьох століть і до нас дійшла у вигляді чудових різноманітних орнаментів, швів, якими вони виконані.Популярна вишивка і сьогодні. Красиві і оригінальні сучасні вироби, оформлені українською народною вишивкою : серветки, скатертини, Це і захопило наших учнів. Особливу увагу присвятили вишиванці, як чудовому відтвору української вишивки.
Протягом уроку в класі тривала творча та доброзичлива атмосфера.Разом намагалися відповісти на основні питання: 
• Як створюють вишиванки?
• Якими були перші українські вишивки?
• Які фундаментальні і практичні знання мені згодяться?
• Як «читати» вишиванку?
• Чому вишиванка - оберіг?

Теоретична частина уроку була проведена за технологією «Світове кафе». Простір кабінету був поділений на локації,кожна локація-це окремий предмет: математика, технологія, географія, мода, мистецтво/традиції, історія/міфологія/музика. В кожній локації був свій спікер, який готував та досліджував до уроку теоретичний матеріал. Інша група дітей класу була поділена по групах,які працювали на різних локаціях по черзі. По завершенню спілкування під час «Світового кафе» відбулось підведення підсумків. Практична частина кейс-уроку була розподілена на два дні та була дуже насиченою. Учні створювали композиції вишиванок. Командою провели невеличкий флешмоб, графічно зобразивши літери, з яких склали словосполучення «День вишиванки». Відпрацювали навички вишивання технікою «косий хрест» на макетах-вишиванках. Із творчих робіт учнів в школі до свята вишиванки була створена виставка «Я люблю вишиванку», до якої долучилися і учні 5 класу. Несподіванкою для учнів 9 класу під час уроку було дефіле малюків,учнів 4 класу,які завітали на наш урок та похизувалися своїми вишиванками. Малюкам було так цікаво, що вони не хотіли уходити від нас. Тож,велика дводенна робота завершена. Я втомлена,але задоволена, бо, спостерігаючи за учнями, бачила,як їм це цікаво. Учні отримали купу задоволення від роботи,закріпили свої знання про вишивку. Дякуємо організаторам конкурсу за можливість використовувати в практиці роботи вчителя нові методи роботи, мабуть, такий урок дітям запам’ятається надовго!

Немає коментарів:

Дописати коментар