субота, 29 червня 2019 р.

Афілійований mini-EdCamp Ukrajinsjk-2018




Афілійований mini-EdCamp Ukrajinsjk - одна з вчительських (не)конференцій руху EdCamp Ukraine, відбулася 18 травня 2018 року на базі Української загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Селидівської міської ради (Донецька область, м.Українськ, Первомайська, 62)
Тема (не)конференції "#Нова школа #інтегрований простір".

Проведено дві експертні та одна вчительська паралель сесія в 7 локаціях.
На захід запрошувалися вчителі навчальних закладів не тільки Донецької області, а також сусідних обастей та інших міст і сел України. Взяли участь в заході студенти педагогічних спеціальностей ВНЗ, педагогічні працівники позашкільних закладів, батьки, громадскість. 
МАЙСТЕР-КЛАС
"ПЕДАГОГІЧНА ЦІННІСТЬ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНТЕГРОВАНОМУ ПОСТОРІ"
Спікер Кушнір Н.І.

Завдяки впровадженню проектної діяльності в інтегрованому навчанні розвивається пошукова пізнавальна активність й самостійність учнів. Кожен проект вимагає вмілого і творчого підходу, від якого залежить кінцевий результат.


МЕТА ознайомити з темою «Педагогічна цінність проектної діяльності в інтегрованому навчанні», висвітлити власний досвід роботи з використання лепбука у навчально-виховній роботі в початковій школі,   як формою організації навчального матеріалу під час проектної діяльності в інтегрованому навчанні. Розкрити зміст самого терміну, переваги використання у навчальній діяльності, та особливості роботи педагогів та школярів з ним.
 "….Інтеграція навчальних предметів – це вимога часу, це творчість, самобутність, мистецтво педагога. Інтегроване навчання стимулює пізнавальну самостійність, творчу активність та ініціативу учнів, дає можливість підводити дітей до усвідомленої і емоційно пережитої потреби міркувати і висловлювати свої думки. Тому моя мета була ефективно реалізувати інтегрування різнопредметних знань в Українській ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 Селидівської міської ради з впровадженням проектної діяльності. Що і сьогодні відбудеться в моїй майстерні. В заключній частині нашої зустрічі ви назвете предмети які ми зінтегрували.
Я зараз повторюсь, що кожен проект вимагає вмілого і творчого підходу, від якого залежить кінцевий результат. Результом є довідники, міні-книжки, фотоколажі, збірки, класний пізнавальний журнал «Лісовичок».
Ось вони лежать перед вами. Це вибіркові роботи..."








ВИСНОВКИ
На основі отриманих результатів роботи можна зробити висновок, що метод проектів дійсно є засобом ефективного та якісного інтегрованого навчання молодших школярів, знання набувають якості системності, уміння стають узагальненими, комплексними, посилюється світоглядна спрямованість пізнавальних інтересів учнів, ефективніше формуються їхні переконання і досягається всебічний розвиток особистості, дає змогу дитині та її вчителеві піднятися на вищий рівень розвитку і повірити у свої можливості.
Як показало спостереження у процесі проектної діяльності, інтегровані уроки розвивають мислення і мовлення школярів, їхню увагу, пам'ять, спостережливість, кмітливість, ініціативу, самостійність, наполегливість, працьовитість, чуйне, уважне ставлення один до одного та багато інших позитивних якостей особистості, які так важливо закладати якомога швидше.
Змістовний та цілеспрямований інтегрований урок вніс у звичайну структуру шкільної освіти новизну, оригінальність.»



Немає коментарів:

Дописати коментар