З кожним днем інформаційно-комунікативні технології (ІКТ) все
глибше проникають у навчально-виховний процес, стають його невід’ємною
складовою. Ще недавно ІК-технологіями опікувалися тільки вчителі інформатики,
нині ж це питання є актуальними для кожного педагогічного працівника. В Українській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №13 вже другий рік працює творча група вчителів-предметників та вчителів початкових класів для розв’язання проблеми "Упровадження
інноваційних технологій та ІКТ як активного засобу розв’язання завдань
виховного та
навчального процесу навчального
закладу"
АНАЛІЗ РОБОТИ
ТВОРЧОЇ ГРУПИ
ЗА 2018-2019 Н.РІК
У 2018 - 2019 навчальному році творча група
«Навчаючи інших – навчаюся сама» працювала над темою «Інноваційні технології та
ІКТ як активний засіб розв'язання завдань виховного процесу навчального
закладу»
Сучасне суспільство характеризується швидкими
змінами в усіх сферах життя, що особливо впливає на розвиток інформаційного,
зокрема й освітянського простору. Освітня сфера, яка є основоположницею
формування світогляду, духовного становлення особистості, зазнає значних
трансформаційних процесів. Простір, де стикаються нові цінності й технології,
нові стилі життя, вимагає нових, сучасних освітніх підходів. Гуманізація
освіти, її орієнтація на розкриття особистісного потенціалу зумовили виникнення
й удосконалення нових освітніх технологій. Тому вимогою сьогодення стає апробація
й упровадження інноваційних освітніх технологій у навчально-виховний процес.
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року
визначає запровадження освітніх інновацій як один із пріоритетних напрямів
державної політики в освітній сфері.
В умовах інформаційного суспільства традиційне
навчання поступово втрачає свій сенс. Величезний потік інформації, яка старіє
швидше, ніж учень закінчує школу, вже не можливо вмістити до шкільної програми.
Втрачає сенс необхідність перенавантажувати пам’ять дитини додатковими
знаннями, необхідно навчати дитину знаходити їх і користуватися ними. Тому
дієвим інструментом поліпшення якості освіти визначають застосування
компетентнісного підходу до освіти, який на перше місце ставить не поінформованість
учня, а вміння на основі знань розв’язувати проблеми, які виникають у різних
ситуаціях. Щоб навчити цього дітей, потрібно змінити технологію навчального
процесу.
Педагогічний колектив Української загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №13 не стоїть осторонь інновацій освіти. Варто
відзначити, що протягом останніх років у школі триває інтенсивне переосмислення
підходів до організації процесу учіння, колектив долає стереотипи педагогічного
мислення, здійснює системні перетворення. Педагогічні працівники школи
впроваджують нові ідеї, технології, методики. Усвідомлення того, що вчитель є
організатором освітнього процесу, метою якого є пробудження й підтримання
прагнення дітей до пізнання, спонукає вчителів школи шукати шляхи підвищення
інтересу учнів до навчання, урізноманітнюючи його зміст, форми та прийоми
шляхом використання інновацій. Проте питання впровадження інноваційних
технологій вимагає системності та серйозного науково-методичного підходу.
Ця проблемна тема була визначена шляхом глибокої
діагностики рівнів професійної компетенції вчителів і рівнів їхньої готовності
до інноваційної діяльності.
Обираючи проблемну тему, ми враховували такі
чинники, як:
• відповідна фахова підготовка педагогічних працівників;
• створення умов для творчості в індивідуальній і колективній діяльності;
• використання нетрадиційних форм і методів навчання та виховання;
• використання навчального матеріалу різного змісту, виду і форм;
• надання учневі свободи вибору способів виконання навчальних завдань;
• матеріально-технічне забезпечення навчально-виховного процессу.
Із метою реалізації головних положень
науково-методичної проблеми й упровадження в практику роботи освітніх
інноваційних технологій організовано у 2017-2018 навчальному році роботу
творчої групи «Навчаючи інших – навчаюся сама» за напрямком:
«Упровадження педагогічних інновацій в освітній процес школи».
В 2018-2019 навчальному році група працює за таким
напрямком: «Інноваційні технології та ІКТ як активний засіб розв'язання завдань
виховного процесу навчального закладу" (керівник Н.І.Кушнір). Мета творчої
групи: створення умов для творчої діяльності вчителів, підвищення якості
освіти, педагогічної майстерності, самореалізація й особистий розвиток учителів
і учнів школи; впровадження досягнень педагогічної науки і передового досвіду в
освітній процес.
Група працює над вивченням і впровадженням уже
відомого в регіоні кращого педагогічного досвіду; над накопиченням власного
педагогічного досвіду, певні елементи якого склалися в нашій школі; над впровадженням інноваційних
технологій та ІКТ в навчально-виховний
процес.
Члени групи вважають що використання сучасних
інформаційно – комунікативних технологій у навчально – виховному процесі, це є
засіб формування ерудованої, творчо мислячої, духовно багатої,
соціально активної, фізично здорової, психологічно розвинутої,
конкурентоспроможної особистості – громадянина України.
Перед сучасною школою дедалі гостріше постає
завдання адаптації учнів до життя в інформаційному суспільстві шляхом
формування відповідних компетентностей у процесі навчання. Щоб стати людиною
ХХІ століття, сучасному учневі необхідно не лише оволодіти базовими
комп’ютерними навичками, але й навчитися збирати та аналізувати інформацію,
синтезувати нові знання, ефективно співпрацювати з людьми різних культур.
Необхідно підвищувати мотивацію до навчання учнів і залучати їх до самостійної
(індивідуальної чи групової) дослідницької роботи на базі комплексного
використання інноваційних педагогічних та інформаційно-комунікаційних
технологій (ІКТ) із метою підвищення якості навчання учнів. Якщо за класно-урочною
системою організація процесу навчання зазвичай проходить за схемою «вчитель –
підручник – учень», то в умовах сучасного інформаційного суспільства змінено
методику традиційного навчання: вона зорієнтована на застосування комп’ютерних
технологій і вносить докорінні зміни в стійку динамічну систему «учитель –
учень», замінюючи її на систему «учитель – комп’ютер – учень», або «учень –
комп’ютер – учень», або «учень – комп’ютер». Нова схема надає широкі можливості.
Комп’ютерні технології відіграють нову роль у навчанні й викладанні,
урізноманітнюють навчальний процес, дозволяють учням співпрацювати з носієм
інформації, здійснювати вибір інформації, темп подання, компонувати матеріал і
бути активними учасниками процесу навчання. Учитель перестає бути джерелом
інформації. Він виступає посередником, фасилітатором. Саме тому одним із
пріоритетних напрямів діяльності нашого навчального закладу є інформатизація
навчально-виховного процесу й упровадження ІКТ у навчально-виховний процес та
управлінську діяльність.
Із 2017 року головною метою діяльності Української
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів є створення в школі електронного
інформаційно-освітнього простору навчання, який би забезпечував ефективну
мережеву взаємодію між усіма учасниками освітнього процесу — учнями, батьками й
учителями.
Бажаючи користуватися різними освітніми
Інтернет-ресурсами, вчителі Української ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 Кушнір Н.І. та
Соклакова О.О. в червні 2018 року успішно завершили навчання за 90 годинним
дистанційним курсом «Освітні Ітернет-ресурси для вчителів початкових класів
щодо запровадження здорового способу життя учнів»
Вчитель предметник Подлєсна О.П., у серпні 2018
року успішно завершила навчання за 60 годинним онлайн-курсом «Додатки Google в
професійній діяльності викладача/адміністрації закладу освіти» у свій вільний
час. Черняк О.Є у грудні 2018 року також успішно завершила дистанційний курс
навчання.
Члени творчої групи навчалися як
використовувати текстовий процесор Microsoft Word, електронні
таблиці Excel, Google форми Документи та Microsoft Office PowerPoint – їх
значення та можливості, використання Інтернет-ресурсів та створення
електронної пошти створювати нові мультимедійні презентації, доповнюючи
їх анімаційними ефектами, звуковим супроводом.
Крім того педагоги здобували нові знання як
використовувати анімацію, слайди, фрагменти відеофільмів, ресурси Інтернету,
матеріали підручників, енциклопедій тощо, гіперпосилання на ресурси
Інтернету, що формує у школярів образні уявлення, а на їх основі –
наукові поняття. Значна увага на засіданнях приділялась
створенню дидактичних матеріалів, тестів, діаграм з різних предметів.
Школа має свій сайт та загальнодоступну групу.
Черняк О.Є адміністратор групи «Українська ЗОШ І-ІІІ ст. №13». Це
загальнодоступна група дає змогу швидко ділитися матеріалами з учнями, друзями
й колегами.
Blogger — веб-сервіс для ведення блогів, за
допомогою якого будь-який користувач може завести свій блог.
Адміністратор блогу "Здоровий спосіб
життя" Кушнір Наталя Іванівна. На їх сторінках: цифри, коди, схеми,
сторінки, мітки, невеликі користувацькі інструкції, бесіди, інструктажі,
конспекти уроків, світлини, фізхвилинки, відео...
Створений у рамках програми "HealthySchools:
заради здорових і радісних школярів". Адміністратор Сухорукова Ю.Ю. та модератор Подлєсна О.П.. Цей блог
про здоров'я і здоровий спосіб життя, в якому розглядається широкий спектр
питань по вказаних напрямках.
Якщо ви бажаєте розпочати роботу над створенням та
просуванням власного бренду, плануєте атестуватися чи просто розповісти всьому
світу про себе як про талановитого та
перспективного педагога, без портфоліо вам не обійтися!
Портфоліо – (від італ. Portafoglio — «портфель») —
збірка виконаних робіт та напрацювань певної особи (компанії).
Що додати в
портфоліо?
• Загальні
відомості про педагога.
• Результати
педагогічної діяльності.
• Позаурочна
діяльність.
• Класне
керівництво.
• Навчально-матеріальна
база.
Кушнір Н.І. та Соклакової О.О. мають
сайти-портфоліо. На їх сторінках: інформація про освіту, професійну діяльність,
підвищення кваліфікації, нагороди, світлини, вікторини, олімпіади, корисні
матеріали для учнів, їхніх батьків та колег…
Створено блог творчої групи, адміністратор якого є
Кушнір Н.І.
Даниліна Е.М. зареєстрована сайті YouTube та
ділиться шкільними відео.
Халілова Н.А. вчитель основ медіаграмотності в
початковій школі формує уміння працювати з інформацією, медіа- та комп’ютерні
навички (інформаційна компетентність). Підготувала доповідь «Використання ІКТ у
роботі вчителя — шлях до успіху учня». Розповіла про:
1. Інформаційну
грамотність:
– уміння швидко й ефективно шукати інформацію,
критично та компетентно її оцінювати, правильно та творчо використовувати для
розв’язання проблеми;
– базове розуміння етичних/правових питань, пов’язаних
із використанням отриманої інформації;
2. Медіаграмотність:
– розуміння принципу побудови медіаповідомлень, з
якою метою, за допомогою яких інструментів та за яких умов їх виконано, їхні
характеристики;
– з’ясування способів інтерпретації інформації різними
особами, урахування або відсутність різних оцінок і думок, усвідомлення
залежності медіаповідомлень від ціннісних норм і думок, розуміння того, як
медіа впливає на думки та поведінку;
– розуміння основи та базових принципів
етичних/правових питань, пов’язаних із доступом і використанням інформації;
3.
ІК-грамотність (грамотність у сфері інформаційно-комунікаційних технологій):
– правильне використання цифрових технологій,
інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтеграції, оцінювання
та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві
економіки знань;
– використання комп’ютерних технологій як
інструмента для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації,
володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов’язаних із доступом і
використанням інформації.
Інформаційна компетентність складається з
компонентів і формується в три етапи (відповідно до логіки формування ключової,
базової та спеціальної компетентностей).
Найважливішим завданням інформатизації освітнього
простору в школі є підготовка вчителів до формування в них
інформаційно-комунікаційних компетенцій, практичних навичок використання
педагогічних програмних засобів нового покоління, можливостей швидкісної мережі
Інтернет, у результаті чого учні не тільки здобувають комп’ютерні навички, а
також відбувається цілеспрямований розвиток навичок, пов’язаних з успішною
адаптацією в суспільстві.
Саме тому на засіданнях у 2018-2019 н.р.
творчою групою була проаналізована методична література, вивчено
освітні видання та створено план роботи, присвяченої проблемам
застосування комп’ютерних технологій в навчально-виховному
процесі.
Творча група вчителів
впродовж 2018-2019 н.р. провела чотири засідання та працювала над тим, як
ефективно використовувати готові програмні педагогічні засоби,
власні презентації, забезпечуючи мультимедійний супровід в початковій школі, на
уроках української мови, образотворчого мистецтва, трудового навчання,
основах медіаграмотністі, інформатики, використовувати у своїй роботі
інструменти і сервіси Google.
Кожен із застосовуваних інформаційних компонентів
має власні засоби й дидактичні можливості, що спрямовані на забезпечення
оптимізації процесу навчання. Це дає можливість не лише вивчати світ за
допомогою текстів і зображень, а й створити активне кероване комунікативне
середовище, у якому здійснюємо навчальний процес. Використання електронних
засобів навчання дає вчителям необмежену творчу свободу. Вони можуть самостійно
обирати план проведення уроку, добирати додаткові матеріали до уроку, складати
контрольні роботи, тести, розробляти завдання для здійснення як
індивідуального, так і диференційованого підходів до учнів.
Вчителі під час засідань ділились своїми
напрацюваннями та покращували свої знання у використанні ІКТ.
Під час роботи творчої групи кожен вчитель має
конкретне завдання, над вирішенням якого працював впродовж року, це
значно підвищує ефективність роботи. Під час круглих столів
вчителі з’ясовували, що перевагою застосування ІКТ на уроках є те, що
завдяки фактичній достовірності та сконцентрованості викладу матеріалу учні
дістають значний обсяг навчальної інформації за порівняно короткий час. Це
звільняє вчителя від тривалих, часом достатньо непереконливих пояснень, що
призводить до формального засвоєння навчального матеріалу. У практику
діяльності творчої групи вчителів школи активно ввійшли:
•
ігрові технології, які
формують навички розв’язувати творчі завдання на основі вибору альтернативних
варіантів;
•
технології особистісно
зорієнтованого, диференційованого навчання;
•
інтерактивні технології
(робота в групах, метод проектів, «мозковий штурм», «ажурна пилка»,
«кейс-метод», «акваріум», рольові й ділові ігри, «велике коло», «шкала думок»,
«асоціативний кущ», «відкритий мікрофон», взаємне навчання тощо);
•
технології проблемного
навчання;
•
інтегроване навчання з
використанням проектної діяльності.
Проте варто зазначити, що головною проблемою у
впровадженні ІКТ залишається недостатня забезпеченість школи програмними
засобами, відсутність вільного доступу до комп’ютерного обладнання, труднощі із
своєчасним ремонтом, проблеми із поділом класу на підгрупи під час проведення
занять з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, надмірна
завантаженість кабінету інформатики тощо.
З кожним днем інформаційно-комунікативні технології
(ІКТ) все глибше проникають у навчально-виховний процес, стають його
невід’ємною складовою. Протягом навчального року творча група вчителів брала
активну участь у проведенні конкурсів, заходів, семінарів на рівні закладу, міста, області, країни. Всі
члени групи провели відкриті уроки та заходи, демонструючи вміння доцільно та творчо використовувати засоби ІКТ у формуванні предметних компетентностей. Протягом
року на сайтах освітніх проектів «На Урок» і «Всеосвіта» були проведені
інтернет олімпіади з різних предметів та онлайн конкурси. До участі в інтернет
олімпіадах та онлайн конкурсах були залучені діти 1-8 класів. Поширювали
напрацювання педагогічного досвіду в масову практику, надавали допомогу педагогічним працівникам,
яких зацікавила дана проблема.
Інформація про роботу в
методичному проєкті
«Навчаючи інших –
навчаюся сама. Проєктна педагогіка»
2019-2020
Члени методичного проєкту:
1.
Кушнір Н.І. учитель початкових класів. Керівник проєкту.
2.
Халілова Н.А. учитель початкових класів, заступник директора з НВР.
3.
Соклакова О.О. учитель початкових класів.
4.
Погудіна Т.П. учитель початкових класів.
5.
Матвєєва Н.М. учитель початкових класів.
6.
Мірошнікова Р.Я. учитель математики.
7.
Кійко С.В. учитель біології.
Проблема самоосвіти шкільного
колективу з 2019-2020 навчального року: «Формування компетентісного учня в
умовах розбудови НУШ»
Проблема, над якою працюють члени
методичного проєкту школи: «Розвиток інноваційного потенціалу особистості учня
через запровадження проєктної діяльності»
Тому вчителі вирішили працювати:
· над упровадженням
результатів наукових досліджень з відповідної науково-методичної проблеми;
· над вивченням і
впровадженням уже відомого в регіоні кращого педагогічного досвіду;
· над накопиченням власного
педагогічного досвіду, певні елементи якого склалися в нашій школі;
· над впровадженням
інноваційних технологій та ІКТ в
освітній процес.
У вересні 2019 року провели засідання
дискусійного клубу. Відбулося обговорення
та затвердження плану щодо впровадження
проєктної педагогіки в освітній процес. Обміркували шляхи вирішення
проблеми. Висловлювали свої міркування
щодо форми представлення проєктної діяльності. Розподілили обов’язки між
членами методичного проєкту.
З вересня по грудень наповнювався
методично-педагогічний портфель доповідями членів методичного проєкту «Навчаючи
інших – навчаюся сама. Проєктна педагогіка»: у вересні «Проєктна діяльність -
елемент STEM – освіти» Кушнір Н.І., «Що потрібно
знати учителю про метод проєктів» Матвєєва
Н.М., «Історія виникнення, сутність та специфіка методу проєктів» Халілова Н.А., «Теоретичний аспект STREAM освіти. Проєктна діяльність» Кушнір
Н.І.; у жовтні «Як можна навчати через проєкти. НУШ» Соклакова О.О. та Погудіна Т.П., «STREAM – освіта як новий інтегрований підхід до навчання
та виховання дітей» Мірошнікова Р.Я., «Метод проєктів як педагогічна технологія» Кійко С.В.
Соклакова О.О. та Кушнір Н.І. у І
семетрі постійно проводили навчальні тренінги для педагогів: «Використання
інтернет-ресурсів».
У грудні всі члени методичного
проєкту підготували мотиваційне есе
«Використання методу проєктів на уроках».
«Завдання сучасної школи -
підготувати дитину до життя, вчити вирішувати проблеми, використовувати власний
досвід, здобувати інформацію, критично мислити, вміти співпрацювати в групі,
вміти організувати свою роботу.
Метод проєктів передбачає
сукупність пошукових, дослідницьких, проблемних методів, творчих по своїй суті
Проєктні результати членів методичного
проєкту «Навчаючи інших – навчаюся сама. Проєктна педагогіка» майже всі
матеріальні, добре оформлені, виконані різними формами. Проєкти
передбачають зв’язок з реальним життям, незвичайність форми і
самостійність виготовлення. Створення матеріалів оформлюються різноманітно, це
може бути – альбом, комп’ютерна газета, альбом, стінгазета, таблиця, опис,
сценарій, щоденник, журнал, тощо. А сам матеріал подається в різних формах: виставка,
демонстрування, обговорення, дискусія, огляд, рольова гра, диспут,
повідомлення, доповідь, конференція, репортаж...
Проектні технології потребують певної зміни у житті
всього класу, школи, а також значного часу для підготовки як учнів, так i
педагогів. Створюється обов’язково план проекту, визначення етапів та механізм
реалізації проекту. У І семестрі члени методичного проєкту «Навчаючи інших –
навчаюся сама. Проєктна педагогіка» старанно готували не один, а декілька занять,
різної тематики.
Досвід подібної роботи показує,
що такі заняття проходять дуже продуктивно, цікаво, весело. Працюють завзято
всі учні з різними рівнями навчальних досягнень.
Працюючи не один рік,
використовуючи різні інноваційні технології, ведучи свої спостереження, з
впевненістю можемо заявити, що проєктне навчання уможливлює різке збільшення
відсотка засвоєння матеріалу, оскільки впливає не лише на свiдомiсть учня, а й
на його дії, практику, почуття та волю.
Найголовніше,
що настає розвиток творчих здібностей учнів, пізнавальних інтересів,
значно зростає ефективність уроків мови, читання, природи та малювання, розвиваються
соціальні, розумові та комунікативні навички. У дітей виникає велике бажання
читати наукову, художню літературу, дитячі журнали i газети, писати твори та
свої вірші.
Результатом цієї роботи вже є
досягнення.
1 і 2 класи мають безліч
проєктів, бо за програмою НУШ учні набувають знання за тематичними тижнями. Учні
3 класу мають кейс «Без справжньої дружби життя — ніщо», міні книжку «Пожежна
безпека». Учні 1-7 класів у жовтні захищали свої проєкти на тему: «Я здоровий,
я щасливий». Кожний клас має свої презентації на цю тему. В рамках цього
проєкту 3-4 класи складали книжки малюнків «Спорт – здоров’я, спорт – це сила,
що дають всім дітям крила», розмальовки на теми «Веселі овочі та фрукти» 3 клас,
«Корисна їжа» 4 клас, фотографували своїх домашніх тварин. Проведено відкритий
урок доброти «Пригоди непосидючого
бобика», розважально-виховний
захід «Вертляві хвостики» у 3 класі, розважально-виховний захід «Пухнасті
пригоди» та творчу майстерню «Осіннє
дерево» у 4 класі. Діти 4 класу складали вірші, мають декілька невеликих збірок віршів.
1-5 та 7 класи проводили виставки
малюнків, аплікацій, паперових іграшок на різні теми. Приймають участь у
Всеукраїнських олімпіадах та онлайн-конкурсах, мають дипломи переможців
«ВСЕОСВІТА Осінь - 2019» «ВСЕОСВІТА Зима
– 2019 - 2020», «На Урок».
Створено кейс методичного проєкту «Навчаючи інших
– навчаюся сама. Проєктна педагогіка»
Інформація про роботу
в
методичному проєкті
«Навчаючи інших – навчаюся сама. Проєктна педагогіка»
2020-2021
Члени методичного проєкту:
1.
Кушнір Н.І. учитель початкових класів. Керівник проєкту.
2.
Халілова Н.А.
учитель початкових класів, заступник директора з НВР.
3.
Соклакова
О.О. учитель початкових класів.
4.
Погудіна Т.П. учитель
початкових класів.
5.
Шмідкаль А.А.
учитель початкових класів.
6.
Кійко С.В. учитель біології.
Проблема самоосвіти шкільного колективу з 2020-2021 навчального року:
«Формування компетентісного учня в умовах розбудови НУШ»
Проблема, над якою працюють члени методичного проєкту школи: «Розвиток
інноваційного потенціалу особистості учня через запровадження проєктної
діяльності»
Тому вчителі продовжують працювати:
· над упровадженням результатів
наукових досліджень з відповідної науково-методичної проблеми;
· над вивченням і впровадженням
уже відомого в регіоні кращого педагогічного досвіду;
· над накопиченням власного
педагогічного досвіду, певні елементи якого склалися в нашій школі;
· над впровадженням
інноваційних технологій та ІКТ в освітній процес.
У вересні 2020 року провели засідання дискусійного клубу.
Відбулося обговорення та затвердження плану щодо
впровадження проєктної педагогіки в освітній процес. Обміркували
шляхи вирішення проблеми. Висловлювали свої міркування щодо форми
представлення проєктної діяльності. Розподілили обов’язки між членами
методичного проєкту. Опрацювали нові публікації з
досліджуваної проблеми.
З вересня по травень наповнювався
методично-педагогічний портфель мтеріалами «Все для навчання від «А» до «Я»», а
саме - виставка лепбуків, кейсів, конспектів інтегрованих уроків,
короткострокових проєктів,
Члени методичного проєкту провели
на протязі року Практикум. В групі у Фейсбуці Української ЗОШ та в блозі творчих
вчителів відбувався показ елементів уроків членів методичного проєкту з
використанням інформаційних технологій навчання та навчально-методичних
проектів. Досвід подібної роботи показує, що такі заняття проходять дуже
продуктивно, цікаво, весело. Працюють завзято всі учні з різними рівнями
навчальних досягнень. Найголовніше, що настає розвиток творчих
здібностей учнів, пізнавальних інтересів, значно зростає ефективність уроків.
У травні підвели підсумки роботи методичного проєкту у 2020-2021 н.р.,
обмінялися думками щодо планування роботи на наступний рік, діагностували
перспективні проблеми для опрацювання на засіданнях методичного проєкту в
наступному навчальному році.
Вирішили продовжувати створення кейсу методичного проєкту «Проєктна
педагогіка»
Немає коментарів:
Дописати коментар