Протокол №4
засідання творчої
групи вчителів
Українська ЗОШ І-ІІІ
ступенів №13 Селидівської міської ради
Присутні: всі члени творчої
групи.
Порядок денний.
1.Реалізація використання інноваційних та
інформаційно-комп’ютерних технологій у плануванні роботи педагогічних
працівників. Представлення електронної презентації групи (обмін досвідом) за 2018-2019 навчальний рік.
1.
Слухали:
•
Халілова Н.А. «Використання ІКТ у
роботі вчителя — шлях до успіху учня». Уміння працювати з інформацією, медіа- та
комп’ютерні навички (інформаційна компетентність):
інформаційна грамотність:
– уміння швидко й ефективно шукати інформацію, критично
та компетентно її оцінювати, правильно та творчо використовувати для
розв’язання проблеми;
– базове розуміння етичних/правових питань, пов’язаних із
використанням отриманої інформації;
медіаграмотність:
– розуміння принципу побудови медіаповідомлень, з якою
метою, за допомогою яких інструментів та за яких умов їх виконано, їхні
характеристики;
– з’ясування способів інтерпретації інформації різними
особами, урахування або відсутність різних оцінок і думок, усвідомлення
залежності медіаповідомлень від ціннісних норм і думок, розуміння того, як
медіа впливає на думки та поведінку;
– розуміння основи та базових принципів етичних/правових
питань, пов’язаних із доступом і використанням інформації;
ІК-грамотність (грамотність у сфері
інформаційно-комунікаційних технологій):
– правильне використання цифрових технологій,
інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтеграції,
оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в
суспільстві економіки знань;
– використання комп’ютерних технологій як інструмента для
спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим
розумінням етичних/правових питань, пов’язаних із доступом і використанням
інформації.
Щодо педагогів і
психологів існує група навичок, яка вплинула на зміну структури та змісту
поняття «професійна компетентність учителя». Освоєння засобів ІКТ позначається
не стільки на зміні структури загальної професійної компетентності педагога,
скільки на якісному змісті її компонентів. Має якісно змінитись увесь спектр
теоретичних і практичних умінь — складової професійної компетентності педагога.
І впевнено почуватись педагог, який не опанував нові засоби інтелектуальної
діяльності, сьогодні вже не може.
Інформаційна
компетентність складається з компонентів і формується в три етапи (відповідно
до логіки формування ключової, базової та спеціальної компетентностей).
• членів творчої групи «Реалізація використання
інноваційних та інформаційно-комп’ютерних технологій у плануванні роботи
педагогічних працівників» ( З досвіду роботи). Про поширення напрацювань членів творчої групи, створеного
педагогічного досвіду в масову практику,
про надання допомоги педагогічним працівникам, яких зацікавила дана
проблема.
• голову творчої групи Кушнір Н.І.
Звіт про
проведення ІІ етапу роботи за темою «Навчаючи інших – навчаюся сама»,
підведення підсумків роботи та визначення перспектив на існування творчої
групи. Наталя Іванівна зазначила, що робота творчої групи – це перш за все, заняття, які дають
змогу втілювати на практиці свої задуми, поділитися досвідом, дізнатись щось нове.
Представлення електронної презентації групи (обмін досвідом) за 2018-2019 навчальний рік. Наталя Іванівна внесла
пропозицію оцінити роботу творчої групи на «добре».
Ухвалили:
1. Продовжувати поширення напрацювань членів творчої групи,
створеного педагогічного досвіду в масову практику.
2. За підсумками голосування оцінити
роботу творчої групи на «добре».
3. Завдання для подальшої роботи:
• Практичне використання
активних та інтерактивних методів навчання на уроках та в позаурочній
діяльності.
• Створення банку методичних
розробок уроків з використанням інформаційно-комп’ютерних технологій навчання.
• Моделювання та апробація
уроків та виховних заходів з використанням інформаційно-комп’ютерних
технологій.
• Узагальнення досвіду та
презентація роботи творчої групи вчителів, надання допомоги вчителям
школи при впровадженні ІКТ.
Голова засідання: Кушнір Н.І.
Секретар засідання: Соклакова О.О.
Протокол №3
засідання творчої
групи вчителів
Українська ЗОШ І-ІІІ
ступенів №13 Селидівської міської ради
від 22 .02. 2019
Присутні: всі члени творчої
групи.
Порядок денний.
1.
Ефективне впровадження та використання інноваційних
технологій та ІКТ у виховному та навчальному процесі.
2.
Впровадження інноваційних технологій та ІКТ у
виховному та навчальному процесі в
школі.
3.
Документ Microsoft Word, Документ Microsoft Publisher,
Google Форм та Документів при оформленні документацій.
4.
Створення портфоліо вчителя
1.
Слухали: членів творчої групи «Ефективне впровадження та
використання інноваційних технологій та ІКТ у виховному та навчальному процесі» ( З досвіду роботи). Становлення
інформаційного суспільства вимагає нової школи, нового змісту й якості освіти.
Перед освітою чітко поставлено мету: підготувати учня до життя й активної
діяльності за умов інформаційного суспільства, виховати конкурентоспроможного
громадянина не лише своєї держави, але й суспільства в цілому.
Ухвалили:
•
правильно використовувати цифрові технології, інструменти
та/або комунікаційні мережі для доступу, управління, інтеграції, оцінювання та
створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві
економіки знань;
•
використовувати комп’ютерні технології як інструмент для
спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим
розумінням етичних/правових питань, пов’язаних із доступом і використанням
інформації.
2.
Слухали: членів творчої групи «Впровадження інноваційних
технологій та ІКТ у виховному та
навчальному процесі в школі».
Освоєння засобів ІКТ позначається не стільки на зміні
структури загальної професійної компетентності педагога, скільки на якісному
змісті її компонентів. Має якісно змінитись увесь спектр теоретичних і
практичних умінь — складової професійної компетентності педагога. І впевнено
почуватись педагог, який не опанував нові засоби інтелектуальної діяльності,
сьогодні вже не може.
Для успішного навчання та виховання члени групи в своїй
роботі використовують Інтернет-ресурси: ребуси, кросворди, пазли, QR-коди, зашифровані завдання з буквами і цифрами, інтерактивні завдання. Більшість учнів нашої
школи мають особові кабінети на сайтах «НаУрок», «Всеосвіта». Мають свої
паролі. Проходять самостійно або з вчителем онлайн олімпіади та онлайн конкурси.
3.
Слухали: Черняк О.Є. «Документ Microsoft Word, Документ
Microsoft Publisher, Google Форм та Документів при оформленні документацій»
Дуже
багато вчителів використовують у своїй роботі інструменти і сервіси Google. І я
теж не виняток. Сьогодні хочу поділитися досвідом створення Google Форм, які
можна використовувати для проведення різноманітних опитувань і анкетування, а
так само для створення тестів з підрахунком балів за кожну відповідь.
Google
форми - один з типів документів, доступних на Google Doсs. Для створення
опитувань користувачеві обов'язково необхідний обліковий запис Google.
Безкоштовно можна створювати необмежену кількість опитувань, анкет, тестів і
запрошувати необмежену кількість респондентів. Google форми дозволяє створювати
форму з різними елементами або типами питань (всього представлено сім типів).
Будь-яке питання можна зробити обов'язковим для відповіді. У процесі створення
форми можна легко змінювати порядок питань. Для кожної створеної форми можна
вибрати дизайн для її оформлення. Посилання на форму генерується автоматично
після її створення.
Сервіс
дуже широко використовується для проведення опитувань. Чому б і не
використовувати його як тестову платформу. Позбавляємо себе від паперової
тяганини, економимо папір на роздруківці тестів кожному учневі. Результати
тесту не загубляться, так як зберігаються в хмарі Google.
Для
того, щоб скористатися сервісом, необхідно мати акаунт Google.
Переваги Google форм:
1.
Учні можуть
проходити тестування онлайн, просто перейшовши за посиланням.
2.
Створені тести
можна вбудовувати в блог або на сайт, відправляти по електронній пошті.
3.
Є набір тем для
оформлення тесту.
4.
Можна зібрати
певну статистику з відповідей слухачів.
5.
Дають можливість
спільного доступу для редагування тесту.
6.
Існує можливість
автоматичної оцінки відповідей, нарахування балів, коментарів до відповіді,
відкладеного показу результатів.
7.
Доступна
індивідуальна настройка - показ питань на основі відповідей користувачів.
8.
Інтуїтивно
зрозумілий інтерфейс, можливість копіювати питання з текстового редактора.
Недоліки:
1.
Найголовніший
недолік - у всіх хто проходить тест, повинен бути аккаунт Googlе.
2.
Система
оцінювання відповідей тесту далека від досконалості, деякі типи питань не
оцінюються.
3.
Кількість типів
питань і способи їх редагування обмежені.
Ухвалили:
•
створювати Google
Форми, які можна використовувати для проведення
різноманітних опитувань і анкетування, а так само для створення тестів з
підрахунком балів за кожну відповідь.
4.
Слухали: «Створення
портфоліо вчителя» З практики Черняк О.Є, Кушнір Н.І. та Соклакової О.О.
Blogger — веб-сервіс для ведення блогів, за допомогою
якого будь-який користувач може завести свій блог.
На сторінках блогу: цифри, коди, схеми, сторінки, мітки,
невеликі користувацькі інструкції, бесіди, інструктажі, конспекти уроків,
світлини, фізхвилинки, відео...
БЛОГ КУШНІР НАТАЛІ ІВАНІВНИ "ЗДОРОВИЙ СПОСІБ
ЖИТТЯ"
Створений у рамках програми "HealthySchools: заради
здорових і радісних школярів". Цей блог про здоров'я і здоровий спосіб
життя, в якому розглядається широкий спектр питань по вказаних напрямках.
Сайт — веб-сервіс
На сторінках сайту: інформація про освіту, професійну
діяльність, підвищення кваліфікації, нагороди, світлини, вікторини, олімпіади,
корисні матеріали для учнів, їхніх батьків та колег…
Якщо ви бажаєте розпочати роботу над створенням та
просуванням власного бренду, плануєте атестуватися чи просто розповісти всьому
світу про себе як про талановитого та
перспективного педагога, без портфоліо вам не обійтися!
Портфоліо – (від італ. Portafoglio — «портфель») — збірка
виконаних робіт та напрацювань певної особи (компанії).
Що додати в
портфоліо?
• Загальні
відомості про педагога.
• Результати
педагогічної діяльності.
• Позаурочна
діяльність.
• Класне
керівництво.
• Навчально-матеріальна
база.
Черняк О.Є адміністратор групи «Українська ЗОШ І-ІІІ ст.
№13». Це загальнодоступна група дає змогу швидко ділитися
матеріалами з учнями, друзями й колегами.
Ухвалили:
•
продовжувати ділитися досвідом у створенні та
користуванні своїми сай-портфоліо, блогами, загальнодоступними групами, щоб
ділитися матеріалами з учнями, друзями й колегами
•
забезпечувати умови для саморозвитку, самоосвіти,
самовиховання дитини.
•
розкривати творчій потенціали учнів школи.
•
робити узагальнення педагогічного досвіду та друкування матеріалів.
Голова засідання: Кушнір Н.І.
Секретар засідання: Соклакова О.О.
Протокол №2
засідання творчої
групи вчителів
Українська ЗОШ І-ІІІ
ступенів №13 Селидівської міської ради
від 28 .12.
2018
Присутні:
всі члени творчої групи.
Порядок денний.
1.
Уточнення знань педагогів щодо вимог до текстового
наповнення, дизайну та змісту презентацій, створення відео.
2.
Навчаємося створювати презентацію PowerPoint, працювати в
Google.
3.
Використання ІКТ на уроках української мови і літератури,
на уроках трудового навчання, в початковій школі.
4.
Обмін досвідом щодо створення презентацій PowerPoint,
створення Google Форм та Документів.
1.
Слухали: Кушнір Н.І. учителя початкових класів, керівника групи і членів творчої групи щодо уточнення знань педагогів щодо вимог до
текстового наповнення, дизайну та змісту презентацій, створення відео: приділити
увагу правильному створенню слайду презентації, бо це окрема екранна сторінка,
що може містити текстові, графічні, відео- та звукові об'єкти, гіперпосилання.
Презентація це представлення результатів самостійної роботи з опрацювання
обраної теми, питання, завдання і т.і. Мета презентації – набуття навичок з
аналізу власної роботи і публічного представлення результатів дослідження;
Робота творчої
групи – це, перш за все, заняття, які дають змогу втілювати на практиці свої
задуми, поділитися досвідом, дізнатись щось нове.
Ухвалили
• підбирати сучасні
технології на підставі моральних, психологічних, медичних, екологічних та інших
підходів і критеріїв до їх вирішення на уроках, виховних заходах;
• постійно знайомитися зі спеціальними
електронними документами, які містять матеріали рекламного або інформаційного
характеру і підготовлені для перегляду на екрані комп'ютера - їх називають
комп'ютерними презентаціями та з програмами для створення таких документів -
системами опрацювання презентацій або редакторами презентацій. (Microsoft
Office PowerPoint);
2.
Слухали: Халілова Н.А заступника директора з НВР
«Навчаємося створювати презентацію PowerPoint, працювати в Google».
У сучасному світі уміння презентувати себе, свою діяльність, знання і
здобутки вкрай важливе. Проте вдало презентувати себе чи свою роботу може лише
той, хто вміє систематизувати, структурувати й узагальнювати інформацію, чітко
й доступно формулювати свої думки, а також має певний художній смак, відчуття
літературної мови і, звісно, високий рівень компетентності в галузі ІКТ.
Для створення презентацій ми використовуємо спеціальну програму — Microsoft
Office PowerPoin. ЇЇ можливості дуже широкі. Так, з допомогою цієї програми
можна створювати різноманітні наочні ефектні образи у вигляді фотографій,
малюнків, слайд-шоу, звукового оформлення і дикторського супроводу,
відеофрагментів та анімації, трьохвимірної графіки тощо.
Презентації є зручним і наочним засобом подачі нових та уточнення і
систематизації наявних знань. Під час різних видів діяльності дітей вони
успішно замінюють демонстраційний та роздатковий матеріали. Завдяки
презентаціям діти зацікавленіше ставляться до запропонованої теми, краще запам’ятовують
інформацію. А ще презентації дають змогу акцентувати увагу дітей на значущих,
ключових моментах викладеної інформації. Це розширює їхній кругозір, сприяє
чіткому та цілісному сприйняттю дійсності.
Ухвалили:
• рекомендувати вчителям
звернути увагу на правила оформлення
презентацій, що грунтуються на психофізіологічних особливостях сприйняття
людиною інформації. Головна мета презентаційного повідомлення — донести
аудиторії потрібну інформацію.
3.
Слухали: Членів творчої групи «Використання ІКТ на уроках
української мови і літератури, на уроках трудового навчання, в початковій
школі».
Подлєсна О.П., Соклакова
О.О.,Даниліна Є.М.
Із використанням комп’ютера на
уроках української мови (зокрема для розвитку зв’язного мовлення ) намітилась
певна різниця у формуванні здібності до абстрагування, рівня розвитку мовних
якостей, що супроводжують процес мислення. В той самий час вплив активного
використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на такі психічні
характеристики, як швидкість протікання процесів мислення, здатність до
перцептивних дій, зокрема відтворення учнем інформації, практично не
простежується.
На уроках трудового навчання, в
початковій школі використання наочних посібників (малюнків, схем, таблиць), які
можна з успіхом виготовити з допомогою комп’ютера та роздрукувати на принтері
навіть для кожного учня (або використовувати безпосередньо з монітора) багато в
чому допоможе дітям в плані розуміння фактичного змісту твору. Адже школярі в
цьому випадку мають змогу не лише чути голос вчителя (учня), який читає твір та
бачити букви (абстрактний, знаковий елемент), але й дивитись на самих
персонажів, аналізувати причинно-наслідкові зв’язки, виражально-зображувальні
засоби, що їх застосував автор.
Звичайно, такий вплив відразу на
декілька органів чуттів, у різноманітних формах покращить процес сприймання
учнями почутого і побаченого.
Виділивши за допомогою таких
таблиць головне вчитель забезпечить і належне розуміння основної думки твору
учнями.
Сприймання покращується і за
рахунок елементу цікавості, який, звичайно присутній на уроках такого виду.
Щодо уваги учнів, то треба зауважити, що за невмілого використання педагогом на
уроці будь-якого засобу (чи то малюнка, чи то грамзапису) можливе зниження
дитячої уваги, і тут на допомогу має прийти педагогічна майстерність учителя,
його вміння вчасно запропонувати те, з чим він хоче працювати. Використання комп’ютерних дидактичних засобів зможе також
і активізувати учнів, адже багато в чому вони самі будуть намагатись знайти
відповідь.
Ухвалили:
• Умілий підбір дидактичних
засобів з комп’ютерною підтримкою та поєднанням педагогічної майстерності
сформують, на нашу думку, належне підґрунтя для оволодіння учнями матеріалом,
сформують уміння правильно будувати зв’язні висловлення та виконати інші
необхідні в цьому плані завдання.
4.
Слухали: членів творчої групи «Обмін досвідом щодо
створення презентацій PowerPoint, створення Google Форм та Документів».
Ухвалили:
• Забезпечувати умови для
саморозвитку, самоосвіти, самовиховання дитини.
• Розкривати творчій потенціали учнів школи.
• Робити узагальнення
педагогічного досвіду та друкування
матеріалів.
Голова
засідання: Кушнір
Н.І.
Секретар засідання: Соклакова О.О.
Протокол №1
засідання творчої
групи вчителів
Українська ЗОШ І-ІІІ
ступенів №13 Селидівської міської ради
від 03 .10.
2018
Присутні: директор школи Сухорукова Ю.Ю.
заступник директора школи з
НР Халілова Н.А.,
всі члени творчої групи.
Порядок денний.
1.
1.Організаційне засідання. Формування складу творчої групи. Про завдання творчої групи.
Виявлення рівня обізнаності членів групи з проблем використання інноваційних та
інформаційно-комунікаційних технологій в роботі педагогічних працівників
(Анкетування)
2.
Ознайомлення
членів творчої групи з проблемою та планом роботи на 2018-2019 н.р. Обговорення та затвердження плану роботи наи навчальний
рік
3.
Google форми документі та Microsoft Office PowerPoint – їх значення та
можливості.
- Слухали: заступника
директора з НР Халілову Н.А.,. про завдання творчої групи. Діагностування,
визначення тих педагогів, яких цікавить дана проблема. Визначення
науково-методичної проблеми, над вирішенням якої буде працювати творча
група, обґрунтування її актуальності. Виявлення об’єктивного стану з
обговореної проблем.
Ухвалили:
• затвердити склад вчителів
творчої групи, яких цікавить дана проблема «Упровадження педагогічних інновацій в освітній процес школи:
Кушнір Н.І. учитель початкових класів. Керівник групи.
Даниліна Є.М.. учитель трудового навчання.
Подлєсна О.П. учитель української
мови та літератури.
Соклакова О.О..учитель початкових класів.
Халилова Н.А.. заступник
директора з НВР.
Черняк О.Є. учитель інформатики.
• почати роботу творчої
групи вчителів у 2018/ 2019 навчальному році.
2. Слухали: керівника творчої групи Кушнір
Н.І. План роботи на 2018/ 2019 н.р.
Ухвалили:
• затвердити план роботи на
2018/ 2019 н.р., мету, завдання діяльності творчої групи.
• що робота творчої групи – це,
перш за все, заняття, які дають змогу втілювати на практиці свої задуми,
поділитися досвідом, дізнатись щось нове.
3. Слухали: Кушнір
Н.І.,Черняк О.Є. «Google форми документи та Microsoft Office PowerPoint – їх значення та
можливості».
Ухвалили:
Що для
організації спільної діяльності доцільно
використовувати сервіси Google Drive (Диск
Google) - текстові документи, презентації, таблиці, малюнки, форми. Форми
Google дозволяють створювати тести та вікторини з вбудованими мультимедійних
об'єктів (відео, аудіо, зображення).
Голова
засідання: Кушнір Н.І.
Секретар засідання: Соклакова О.О.
Немає коментарів:
Дописати коментар