Сторінки

неділя, 16 червня 2019 р.

Протоколи засідання творчої групи вчителів 2017-2018 н.р.

Протокол №4
засідання  творчої  групи вчителів
Українська ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 Селидівської міської ради
від  30 .05. 2018
Присутні: всі члени творчої групи.
Порядок денний.
1.   Пропагандисько-консультативне:
       поширення напрацювань творчої групи, створеного педагогічного досвіду в масову практику;
       допомога педагогічним працівникам, яких зацікавила дана проблема;
       звіт про проведення І етапу  роботи за темою «Навчаючи інших – навчаюся сама», підведення підсумків роботи та визначення перспектив на існування творчої групи.

1. Слухали:
       голову творчої групи Кушнір Н.І.
       про поширення напрацювань творчої групи, створеного педагогічного досвіду в масову практику. 18 травня 2018 року наша школа гостинно зустрічала учасників афілійованого міні-EdCamp Ukrajinsjk, до якого залучились 130 представників учительства, учнівства з 7 областей України. Енергія позитиву й різноманітний зміст заходу, потужна підтримка Української міської ради та підприємців, злагоджена робота команди працівників школи та волонтерів (з числа учнів 7, 10 класів школи та групи студентів Покровського державного коледжу) зробили (не)конференцію мініEdCamp Ukrajinsjk неймовірною. з експертами/-ками Міні-EdCamp у форматі SpeedGeeking. 15 чудових спікерів з різних куточків України з найсучаснішими темами в освіті запросили на свою локацію для спілкування та дискутування присутніх заходу. Один з спікерів Кушнір Н.І. Розкривала тему "Педагогічна цінність проектноі діяльності в інтегрованому навчанні" В моїй майстерні колеги робили лепбуки. #учительську_паралель проводила вчитель трудового навчання Даниліну Е.М 
        про проведення роботи за темою «Навчаючи інших – навчаюся сама»,  підведення підсумків роботи та визначення перспектив на існування творчої групи. Наталя Іванівна зазначила, що робота творчої групи – це перш за все, заняття, які дають змогу втілювати на практиці свої задуми, поділитися досвідом, дізнатись щось нове. Наталя Іванівна внесла пропозицію оцінити роботу творчої групи на «добре».
       члени творчої групи про поширення напрацювань членів творчої групи, створеного педагогічного досвіду в масову практику,  про надання допомоги педагогічним працівникам, яких зацікавила дана проблема.

Ухвалили:
1.      Продовжувати поширення напрацювань членів творчої групи, створеного педагогічного досвіду в масову практику.
2.      За підсумками голосування оцінити роботу творчої групи на «добре».

Голова засідання:                Кушнір Н.І.     
Секретар засідання:                   Черняк О.Є.   


Протокол №3

засідання  творчої  групи вчителів
Українська ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 Селидівської міської ради
від  31.01 . 2018
Присутні: всі члени творчої групи.
Порядок денний.
1. Моделююче засідання.
       апробація набутого досвіду, напрацьованих рекомендацій, проектів, програм тощо;
       корекція їх у процесі практичного застосування;
       моделювання власного досвіду;
       узагальнення педагогічного досвіду.
2. Колективне обговорення, обмін думками.

1. Слухали:
       голову творчої групи Кушнір Н.І. про узагальнення педагогічного досвіду та  про матеріаліи для масового впровадження, про освітній процес, що відбувається в діалозі педагога і дитини, формує самостійність особистості, відповідальність, веде до розкриття творчих потенціалів суб'єкта.  Виховання та навчання розуміються в цьому випадку як унікальні творчі процеси, що забезпечують умови для саморозвитку, самоосвіти, самовиховання дитини; особистість педагога і особистість учня виступають в позиції рівноправних учасників цих процесів з однаковою відповідальністю за їх організацію і кінцевий результат.
Ухвалили:
  1. Забезпечувати умови для саморозвитку, самоосвіти, самовиховання дитини.
  2. Розкривати творчій потенціали  учнів школи.
  3. Робити узагальнення педагогічного досвіду та  друкування матеріалів.
2. Слухали:
       вчителя інформатики Черняк О.Є., яка звернула увагу присутніх на те, що діти приходять до школи з різною підготовленістю, з різним мисленням, увагою, властивістю пам’яті. Діти із зниженою научуваністю потребують особливої форми навчальної діяльності. Дитина, в якої нестійка увага, не зможе виконати простих традиційних завдань. В цьому випадку потрібна особлива форма подання матеріалу. Ольга Євгенівна, зазначила, що складовими здатності до навчання є певний обсяг знань, умінь і навичок, на які спирається школяр під час вивчення нового матеріалу, тобто насиченість; механізм розумової діяльності, ступінь самостійності у вирішенні проблем; уміння та навички пізнавальної діяльності.
       шкільні координаторки заступник директора з ВР Черняк О.Є. та вчитель трудового навчання Даниліна Е.М. про участь у Всесвітньому Дні Гідності. Учні познайомилися з принципами та концепцією гідності. Присутнім на відкритті заходу було запропоновано подивитися 5-хвилинний промо-ролик та 2-хвилинне відеозвернення міністерки освіти і науки України Л.М. Гриневич. Подальша робота в проведенні Дня Гідності була спланована через роботу по студіях «Гідність у дії». Цей проект мав для нашої школи велике значення. Ми намагаємось плекати в наших учнів доброту і виховувати гідних людей, громадян, які люблять не тільки себе, а й свого ближнього, поважають оточуючих, допомагають у скрутну хвилину і головне бережуть свою рідну Україну.
       вчителя трудового навчання Даниліну Е.М  про участь 11 січня 2018 року у Селидівській ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 у заході, метою якого було сприяння розвитку інтелектуально-творчих здібностей школярів, залучення старшокласників до науково-дослідницької діяльності, до складання проектів з метою самореалізації, самовдосконалення. Це конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів територіальних відділень МАН. Нашу школу на цьому заході представляли учні 10 класу Чермянін Антон(керівник роботи Сухорукова Ю.Ю.) та Кротова Анастасія (керівник роботи Даниліна Е.М.) з презентацією своїх наукових робіт. Приємно відзначити, що за рішенням журі серед трьох визначених переможців є і наші учні: у секції «Українська мова» Чермянін Антон з роботою «Смайлик як компенсація паро лінгвістичних засобів у письмовій комунікації», у секції «Етнологія» Кротова Анастасія з роботою «Вертеп в українському театральному мистецтві».
       учитель української мови та літератури Подлєсна О.П. про те що разом зі своїми учнями 7 класу вирішили не порушувати таку хорошу українську традицію, а ненадовго повернутися в минуле та влаштувати справжнє свято – Андріївські вечорниці.
Ухвалили:
  1. Для правильної організації навчально-виховного процесу уроку оптимізувати рівень підготовки учнів.
  2. Реалізувати збалансоване поєднання традиційних і нових методів навчання із залученням інноваційних технологій


Голова засідання:                Кушнір Н.І.     
Секретар засідання:                   Черняк О.Є. 



Протокол №2

засідання  творчої  групи вчителів
Українська ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 Селидівської міської ради
від  30 .11. 2017
Присутні: заступник директора школи з НР Халілова Н.А.,  всі члени творчої групи.
Порядок денний.
Форма роботи: засідання круглого столу
1. Системно-організаційне засідання.
2. Колективне обговорення, обмін думками. Глибоке вивчення проблеми.

1. Слухали: заступника директора з НР Халілову Н.А. Моделі, схеми, рекомендації, поради щодо застосування в практичній діяльності досягнень науки.

Ухвалили:
     підбирати сучасні технології на підставі моральних, психологічних, медичних, екологічних та інших підходів і критеріїв до їх вирішення на уроках.
2. Слухали:
     голову творчої групи Кушнір Н.І. про шляхи розв’язання проблеми, висунутих гіпотез. Завдання, які заплановані на 2017/201н.р.
Поділилася досвідом роботи щодо навчання  учнів засобами інтегрованого навчання. Інтегрований урок  «Дари  осені», 1 клас. Трудове навчання: аплікація з паперу  «Натюрморт».  Природознавство: дерева, кущі, трав'янисті рослини. Упізнавання дерев, кущів та трав у саду, парку, лісі, урочищі. Навчання грамоти, читання:  закріплення вмінь читати слова з вивченими буквами (після вивчення букви  «те»). Музика: П. Чайковський «Осіння пісня», Лисенко Василь «Осінь – чарівниця». Англійська мова: закріплення вивчених слів (яблуко, груша, виноград), повторення фізхвилинки «Якщо щасливий ти».
     вчителя української мови та літератури  Подлєсна О.П. про особливості проведення  уроків з використанням інноваційних технологій. Оксана Петрівна  наголосила на тому, що на сьогоднішній день не може задовольняти той рівень мовленнєвої культури, який  зараз спостерігається в учнів. Школярі нерідко зазнають труднощів у викладі своїх думок в усному і писемному мовленні, здійсненні міжособистісного спілкування, поверхово і схематично сприймають тексти художніх творів, без бажання виконують творчі роботи. Тому одним із завдань є встановлення лінгвістичних передумов підвищення культури мовлення школярів.
Поділилася досвідом роботи щодо виховання учнів засобами літератури. Було відмічено, що самовдосконалення і творчість – ось головні складові справжнього вчителя літератури, упевненого у собі,  якого хочуть бачити учні та їхні батьки.
     вчителя трудового навчання Даниліну Е.М про участь (29.11.2017 р. у м. Краматорськ) у ІІІ обласній науково-практичній конференції «Досягнення та виклики національно-патріотичного виховання в регіоні». У складі експозиції м. Селидового були представлені дві авторські виставки, одна із яких - авторська виставка робіт учнів нашої школи під керіництвом вчителя трудового навчання Даниліною Е.М. "Народна лялька - оберіг наших душ". Розповіла про особливості проведення  інтегрованих уроків.
 Поділилася досвідом роботи щодо виховання учнів засобами художньої культури в 10 класі з теми «Вертеп» - національно самобутня форма народного лялькового театру. Під час вистави були задіяні шопка та ляльки, виготовлені на уроках трудового навчання в межах СТЕМ-проекту.        
Ухвалили:
     реалізувати збалансоване поєднання традиційних і нових методів навчання із залученням інноваційних технологій;
     сприяти розвитку інтелектуально-творчих здібностей школярів, залучення старшокласників до науково-дослідницької діяльності, до складання проектів з метою самореалізації, самовдосконалення.
     рекомендувати вчителям друкуватися в фахових журналах, сайтах.


Голова засідання:                Кушнір Н.І.     
Секретар засідання:                   Черняк О.Є. 




Протокол №1
засідання  творчої  групи вчителів
    Українська ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 Селидівської міської ради
від  03 .10. 2017
  Присутні: директор школи Сухорукова Ю.Ю.
                   заступник директора школи з НР Халілова Н.А.,
                   всі члени творчої групи.
Порядок денний.
1.Організаційне засідання. Про завдання творчої групи.
2. Обговорення та затвердження плану роботи на 2017/ 2018 н.р.
1.     Слухали: заступника директора з НР Халілову Н.А.,. про завдання творчої групи. Діагностування, визначення тих педагогів, яких цікавить дана проблема. Визначення науково-методичної проблеми, над вирішенням якої буде працювати творча група, обґрунтування її актуальності. Виявлення об’єктивного стану з обговореної проблем.
Ухвалили:
    затвердити склад вчителів творчої групи: педагогів Черняк О.Є., Даниліну Е.М., Подлєсна О.П., Кушнір Н.І., яких цікавить дана проблема «Упровадження педагогічних інновацій в освітній процес школи»;
    почати роботу творчої групи вчителів у 2017/ 2018 навчальному році. 
 
 2. Слухали: керівника творчої групи Кушнір Н.І.  План роботи на 2017/ 2018 н.р.
Ухвалили:
      затвердити план роботи на 2017/ 2018 н.р., мету, завдання діяльності творчої групи.
      що робота творчої групи – це, перш за все, заняття, які дають змогу втілювати на практиці свої задуми, поділитися досвідом, дізнатись щось нове.

Голова засідання:                Кушнір Н.І.     
Секретар засідання:                   Черняк О.Є.   





Немає коментарів:

Дописати коментар