неділя, 16 червня 2019 р.

Кушнір Н.І.








Експертиза рівня 

готовності вчителя 

до інноваційної діяльності

Прізвище, ім’я, по батькові _______________________________________
Фах ___________________________________________________________
Стаж роботи ____________________   Категорія _____________________
Предмети, які викладає ___________________________________________

Критерії оцінювання:      4 бали – показник наявний завжди
                                              3 бали – часто наявний
                                              2 бали  -  рідко наявний
                                              1 бал – наявний інколи
                                              0 балів – відсутній
100 % готовності до інноваційної діяльності відповідають максимальній загальній кількості балів
Від 100 % до 75 % - рівень готовності до інноваційної діяльності високий
Від 74 % до 50 % - рівень готовності до інноваційної діяльності середній
Від 49 % до 25 % - інновації використовуються в діяльності епізодично
Менше 24 % - інноваційна діяльність вчителя фрагментарна





Хмарні сервіси

Зараз дуже поширюються нові терміни та сервіси інтернет-технологій, серед яких гідне місце займають так звані хмарні технології. При пошуку інформації  про хмарні технології я знайшла цікавий відеоролик на youtube, в якому яскраво та доступно висвітлюються нові терміни цього напрямку: приватна хмара, хмара "ажур" тощо. "хмарні технології": що це?

Пропоную переглянути 

Презентація про хмарні сервіси  

GOOGLE НАДАЄ БЕЗЛІЧ ДОДАТКІВ І СЕРВІСІВ,
ЩО ДОПОМАГАЮТЬ В НАВЧАННІ.
  Google ArtProject - інтерактивно-представлені популярні музеї світу,
    Google Docs - онлайновий офіс,
    Google Maps - набір карт,
 Google Sites - безкоштовний хостинг, який використовує вікі-технологію,
    Google Translate - перекладач,
    YouTube - відеохостинг,
  Google Диск - єдиний простір для зберігання файлів і роботи з ними.


Пропоную переглянути відео 

про створення блогу 














Блог - це  веб-сайт, головний зміст якого — записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються. 



БЛОГИ, САЙТИ – ПОМІЧНИКИ ВЧИТЕЛЯ
За авторським складом блоги можуть бути особистими, груповими (корпоративними, клубними.) або суспільними (відкритими). За змістом — тематичними або загальними. Відмінності блогу від традиційного щоденника обумовлюються середовищем, тобто його «мережністю»: блоги зазвичай прилюдні або хоч би доступні певній безлічі користувачів Мережі. Це визначає і відмінності блогових записів від особистого щоденника: перші зазвичай передбачають сторонніх читачів, які можуть вступити в прилюдну полеміку з автором(у відгуках до блог-запису або своїх блогах).
Блоги характеризуються публікацією відгуків («коментарів») відвідувачами, що робить блоги середовищем мережевого спілкування.
Розміщення матеріалів та посилань на веб-ресурси. Можна використовувати свій блог для розповсюдження навчальних матеріалів або посилань на них. Ці матеріали стають доступними для учнів, як в школі так і дома.
Он-лайн дискусії. Залишаючи коментар до вашого повідомлення у блозі, учні стають учасниками справжньої дискусії.
Створення публікацій. На зміну шкільних стіннівок прийшли їх електронні замінники. Створіть власну шкільну газету он-лайн.
Дошка оголошень. Блог можна використовувати як віртуальну дошку оголошень.
 «Пульт управління» учнівськими блогами. Допомога учням у створенні власного учнівського блогу і тоді вчительський блог стане своєрідним Центральним пультом управління учнівськими блогами.
Відкритий план уроку. Розмістивши конспект уроку чи його план на своєму блозі, ви дасте змогу учням з ним ознайомитися і по можливості підготуватися заздалегідь до уроку, а якщо залишиться щось незрозумілим, то учні зможуть ще раз розібратися самі чи поставити вам віртуальне запитання.
Засоби мультимедіа на вашому блозі. За допомогою декількох кліків мишкою ви зможете продемонструвати унаочнення до нової теми. Вбудовані відеоматеріали, презентації, гіперпосиланні, аудіо лекції – це ваша колекція технічних  засобів для уроків.
Блог – помічник вчителя-організатора.   Ви можете використовувати свій блог для організації позакласних заходів.
Зворотній зв'язок.  Ваш блог можуть читати не лише учні, а і їх батьки, колеги. Можна продумати можливості блогу для тісного контакту з батьками, влаштовувати батьківський лекторій, розміщувати шкільні фотографії. Батьки можуть писати коментарі.
Справжній інтерактивний сайт. Використовуючи можливості гіперпосилань, архівування, вбудованих мультимедіа ви отримаєте сучасний інтерактивний веб-сайт.


#HealthySchools_UA
БЛОГ КУШНІР НАТАЛІ ІВАНІВНИ "ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ"
Створений у рамках програми "HealthySchools: заради здорових і радісних школярів" 
Цей блог про здоров'я і здоровий спосіб життя, в якому розглядається широкий спектр питань по вказаних напрямках.
Здоров’я – сукупність фізичних, духовних, соціальних якостей людини, що є основною її довголіття і необхідною умовою здійснення творчих планів, умовою високої працездатності, створення міцної сім’ї, народження і виховання дітей. 
Здоров’я – це висока працездатність, гарний настрій, упевненість у собі. Фізичне здоров’я дає гарне самопочуття, бадьорість, силу. Психічне здоров’я дарує спокій, чудовий настрій, доброту, веселість. Соціальне здоров’я забезпечує успішність у навчанні. Але ніщо з цього не дається задарма. Для того, щоб зберегти своє здоров’я, треба докладати неабияких зусиль.
Здоровий спосіб життя передбачає дотримання виконання певних правил, що забезпечують гармонійний розвиток, високу працездатність, духовну рівновагу та здоров’я людини. В основі здорового способу життя лежить індивідуальна система поведінки й звичок кожної окремої людини, що забезпечує їй потрібний рівень життєдіяльності й здорове довголіття. Здоровий спосіб життя – це практичні дії, спрямовані на запобігання захворювань, зміцнення всіх систем організм й поліпшення загального самопочуття людини.
ZSGDUTUNA.BLOGSPOT.COM






Blogger — веб-сервіс для ведення блогів, за допомогою якого будь-який користувач може завести свій блог.

    На сторінках блогу: цифри, коди, схеми, сторінки, мітки, невеликі користувацькі інструкції, бесіди, інструктажі, конспекти уроків, світлини, фізхвилинки, відео...
  
Сайт  —  веб-сервіс
На сторінках сайту: інформація про освіту, професійну діяльність, підвищення кваліфікації, нагороди, світлини, вікторини, олімпіади, корисні матеріали для учнів, їхніх батьків та колег…

Якщо ви бажаєте розпочати роботу над створенням та просуванням власного бренду, плануєте атестуватися чи просто розповісти всьому світу про себе як про  талановитого та перспективного педагога, без портфоліо вам не обійтися!

З практики Кушнір Н.І. та Соклакової О.О.


ПОРТФОЛІО – (від італ. Portafoglio — «портфель») — збірка виконаних робіт та напрацювань певної особи (компанії).



















ЩО ДОДАТИ В ПОРТФОЛІО?
•          Загальні відомості про педагога.
•          Результати педагогічної діяльності.
•          Позаурочна діяльність.
•          Класне керівництво.
•          Навчально-матеріальна база.

ВЕБ-КВЕСТИ «Чомучкіно» і «Подорож до країни Неповторності»

ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ WEB-КВЕСТУ
Освітній квест - інтегрована технологія, яка об'єднує ідеї проектного методу, проблемного та ігрового навчання, взаємодії в команді і ІКТ.

СТВОРЕННЯ САЙТУ WEB-КВЕСТУ відбувається на:
сайт Google
блог – Blogger

ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
    Ребус
    Кросворди
    Пазли
    QR-коди
    Зашифровані завдання з буквами і цифрами.
    Створення інтерактивних завдань
Для успішного використання Інтернет-ресурсів в класі, потрібний Інтернет, комп’ютер / ноутбук /планшет у вчителя та ноутбук / планшет / смартфон в учнів

ШАНОВНІ ДРУЗІ!
КОРИСТУЙТЕСЯ ОСВІТНІМИ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСАМИ!
ЦЕ ОБОВ'ЯЗКОВО ПОЛЕГШИТЬ ТА УРІЗНОМАНІТНИТЬ ВАШУ РОБОТУ.



ОЛІМПІАДИ, КОНКУРСИ, ВЕБІНАРИ,
 КУРСИ НА САЙТІ «НА УРОК»
Кушнір Н.І.
Подлєсна О.П.
Даніліна Е.М.
Соклакова О.О.

NAUROK.COM.UA
Ця сторінка призначена для входу учнів, котрі отримали паролі від…


#Українська_ЗОШ
Вітаю учнів 2 класу Української ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 за активну та успішну участь у Всеукраїнському конкурсі "Екологічна грамотність"!!! Молодці!!!!


SITES.GOOGLE.COM

ПРЕЗЕНТАЦІЯ МІНІ-ПРОЕКТУ 

Кушнір Н.І.
#HealthySchools_UA #УкраїнськаЗОШ13
16.11.18 учням 1-4 класів другокласники презентували свій міні-проект.
Мета проекту: формування знань про цибулю, їх значення для здоров’я людини. Розширити уявлення і знання дітей про родину цибулі, виховувати любов до природи. Чим же корисна цибуля? Вона містить в собі речовину – фітонцид, яка швидко випаровуючись, заходить людям у очі. Ця ж речовина, при вживанні цибулі, захищає людей від багатьох хвороб: дизентерії, тифу, респіраторних інфекцій тощо. і знання дітей про родину цибулі, виховувати любов до природи.


About this website
VSEOSVITA.UA
Мета проекту: формування знань про цибулю, їх значення для здоров’я людини. Розширити уявлення і знання дітей про родину цибулі, виховувати любов до природи. Чим же...

ЖИВА КНИГА
«ОСВІТНІ
ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
В ТЕОРІЇ І НА ПРАКТИЦІ»




Немає коментарів:

Дописати коментар